Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM-850 + 2x CDJ-850 als midi gebruiken en aanschaf nieuwe draaitafels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM-850 + 2x CDJ-850 als midi gebruiken en aanschaf nieuwe draaitafels

Hey!

Ik heb op dit moment een DJM-850 i.c.m. 2x CDJ-850. Ik mix hier op met 2 USB sticks.
    Nu las ik laatst het e.e.a. dat het mogelijk was om de set op je mac aan te sluiten en het te gebruiken met traktor e.d. Klopt dit?

Zoja, hoe gaat dit in zijn werk? Hoef ik dan in de CD spelers geen USB meer in te pluggen en kan ik de muziek uit de traktor bibliotheek halen?
    Mijn macbook heeft slechts 1 USB poort. Wat moet ik allemaal op de MAC aansluiten? Enkel de CD spelers of ook de mixer?

Verder heb ik recent bij een vriend met draaitafels gedraaid, wat me wel ontzettend beviel. Ik zou graag naast mijn CDJ-850's 2 draaitafels kopen om hier af en toe op te draaien.
    Bij hem heb ik gedraaid met echte vinyl's, echter heb ik zelf geen vinyl's. Ik zat te denken aan een midi platenspeler, zodat ik die ook kan aansluiten op traktor.

Is dit in dit geval uberhaupt mogelijk, of wordt het dan iets teveel van het goede? 5 apparaten aansluiten op 1 macbook?

Dit zijn de spelers waar ik naar aan het kijken was: http://www.bax-shop.nl/direct-drive-...t-details.html

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor de reactie's!

Gr,

Tomas
Working...
X