Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf tweedehands CDJ-2000 set of nieuwe XDJ-1000 set?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf tweedehands CDJ-2000 set of nieuwe XDJ-1000 set?

Beste lezer,

Op het moment heb ik een CDJ-350 set. Aangezien ik steeds meer in kroegen en clubs moet draaien wil ik gaan upgraden. Ik heb niet genoeg geld voor een nieuwe CDJ-2000 Nexus set maar wel genoeg voor een tweedehands CDJ-2000 set of nieuwe XDJ-1000 set. In deze kroegen en clubs staat altijd een CDJ-2000 (Nexus) set. Mijn vraag is: is het verstandig om een tweedehandse CDJ-2000 set te kopen aangezien ik hier veel meel zal moeten draaien of zal ik een nieuwe XDJ-1000 set kopen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
    Joris

Een CDJ 2000 is toch al wat ouder en je weet niet hoe het apparaat geleden heeft. Een XDJ 1000 kan alles (en meer, behalve cd's afspelen) wat een CDJ 2000 kan. De keuze voor nieuw levert meer bedrijfszekerheid op en als vangnet heb je garantie.

Ik weet hoe deze spelers lijden en ook al staat in de advertentie dat een set alleen thuis gebruikt is, dan wil dat niets zeggen over de eigenlijke slijtage.

Mocht je toch voor tweedehands gaan, neem dan de tijd om de modellen uit te proberen. Laat je in ieder geval niet leiden door de drang tot aankoop, want een verkeerde beslissing is zo gemaakt en kopersbescherming is altijd een heikele zaak bij particuliere aankopen.

Comment

Kan je niet beter voor een XDJ-RX gaan met een effectencontroller ? (RMX-500/1000)

Comment

Waarom een rmx?
        De rx heeft een vrij uitgebreid pakket aan effecten.

Comment

Bedankt voor de reacties! Ik heb een nieuwe CDJ-2000 Nexus en DJM-900 Nexus in combinatie met een flightcase gekocht!

Comment

Working...
          X