Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor S2 MK2 reageert niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor S2 MK2 reageert niet meer

Heb al best wel wat ruzie gehad met Traktor en mijn S2 mk2. Maar heb hem eindelijk draaien zoals ik het wil ,alleen heb nog 1 probleem . Als ik draai gaat het soms 4 uur achter elkaar goed en dan kan hij in eens in storing vallen en krijg ik een pop up met Traktor reageert niet meer , en blijft de muziek vast staan met een hoop herrie uit de speakers . Ik heb alle dingen gedaan wat hier staat https://www.bax-shop.nl/blog/blogs/a...-zo-doe-je-het . Ik draai overigens met een i5 2800 en met 16 gig geheugen . De pc is zo ingericht dat er niks anders op staat . Hebben jullie een idee wat er nog fout kan zijn ? Zou de externe hard disk lastig zijn (1tb)? Ik zet altijd mijn muziek wel op de interne harddisk als ik ze ga draaien . Het gekke is als ik thuis test heb ik nergens last van en het gekke is soms heb je de hele avond er geen last van en soms wel 3 keer op een avond . En allemaal met verschillende nummers , en het kan zo maar zijn als je het nummer waar hij op vast loopt later weer gebruikt dat hij het gewoon goed doet .

Dit probleem komt inderaad vaker voor. Je zou eens kunnen proberen om in de instellingen van Traktor onder het kopje ''Audio Setup'', multi-core processing aan te vinken. Probeer eens of de problemen dan verholpen zijn. Zorg ook dat je latency op 512 staat met een sample rate van 44100.

Als het nog steeds niet verholpen is, is er een andere mogelijkheid. Kijk eens in je taskbar, of taakbeheer wat voor programma's en taken zich op de achtergrond afspelen. Tijdens het DJ'en is het handig WIFI, Bluetooth en enige virusscanners of andere achtergrondstaken uit te zetten. Vooral Bluetooth en WIFI willen nog wel eens zorgen voor audio glitches zoals jij beschrijft.

Comment

stuur je log naar NI!

Comment

Working...
      X