Announcement

Collapse
No announcement yet.

Latency mon vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Latency mon vragen

Hallo mensen

Ik heb al een paar maanden een traktor S2 mk 2 en sinds de opstart heb ik geen problemen meer .
    Nu moet ik van het weekend weer op pad na 2 weken rust en was van de week aan het testen of alles weer werkte en updates binnen halen .
    Nu ben ik weer up to date maar heb nu een ander probleem . Tijdens het analys van het nummer klapt hij er uit en zegt hij ik werk niet meer omdat Traktor een probleem hebt .
    Nu heb ik latency mon gedraaid en dan loopt de onderste balk helemaal in het rood de onderste balk is highest reported hard page fault resolution time . De rest zit netjes in het groen . Bovenin geeft hij een groene melding your system appears to be suitable for handling real-time audio and othter task without dropout . Wie kan mij helpen waar ik naar moet kijken ?

Alvast bedankt

Wel voldoende geheugen?
    En anders pagefile uitzetten of juist aanzetten.

Comment

Heb 8 gig geheugen . Is het virtueel geheugen daar heb ik al naar gekeken die staat stabiel ? Waar moet ik naar kijken met die melding van de onderste zin ? Bedankt voor je snelle reactie .
      Last edited by jwvdb; Friday-09-09-2016, 09:46.

Comment

Die melding van de onderste zin heeft met je page file (en geheugen dus) te maken.
        Je zou kunnen kijken wat er gebeurd als je de processor schedulling op background services (wat audio veel gebruikt) zet.
        Of de virtueel memory grote aanpassen. Tips
        8Gb is veel, maar hoe sommige met samples, effect e.d. omgaan heb je nooit genoeg, ;)
        Last edited by BT-Studio; Friday-09-09-2016, 09:57.

Comment

Nou dit is nog zonder samples en effecten ;-)

Comment

Working...
          X