Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ850s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ850s

Good evening,

Ik heb een vraag over de CDJ850s. Ik ben van plan die eerdaags aan te schaffen, maar hoorde van sommige mensen dat Rekordbox hier niet super op werkt? Meer mensen die langere ervaring hebben met de CDJ850s + Rekordbox?

Bij voorbaat dank,

Rowdy

De CDJ 850 is toch echt wel een beetje verouderd ten opzichte van de huidige generatie DJ spelers. Wanneer je toch niet meer met CD's gaat werken kan je beter kiezen voor een XDJ 700 en houd je nog geld over ook.

Pioneer XDJ-700 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Op de CDJ 850 heb je alleen een dot matrix display en dus een weinig gedetailleerde weergave van de waveform. Ook het zoeken in playlists werkt door het scherm niet zo fijn als op de huidige generatie met grote kleurenschermen. Ze zijn ook niet aan elkaar te linken, waardoor je altijd met twee playlists moet werken.

Kortom: ben je niet afhankelijk van CD's. laat dan de CDJ 850 voor wat het is.

Comment

Bedankt voor je reactie! Nee ik ben inderdaad niet meer van plan om met CD's te draaien. En CDJ900? Zijn die wel aan te raden of?

Comment

De CDJ 900 is ook een prachtig apparaat, maar als je toch niet met CD's gaat draaien en budget hiervoor hebt, dan kan je net zo goed kijken naar de XDJ 1000 MKII.

Pioneer XDJ-1000MK2 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Hier krijg je toch een stuk meer functionaliteit voor terug.

Comment

Working...
        X