Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serato probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serato probleem

hoi !!!

een vriend van mij en ik hebben allebij een pioneer ddj-sr.
    Die van mij werkt vlekkeloos en die van hem werkte ook altijd perfect.
    tot hij iemand een uurtje op zn set liet draaien.

Het is nu zo dat als hij bijvoorbeeld op ze ceu knop drukt van zn rechter deck dat de linkerkant die staat te draaien ineens stopt en mee ceud :shock:

ook is het zo dat hij ineens steeds uit het niets vast loopt.

Hij heeft hier nooit last van gehad , heeft er iemand een idee wat dit kan zijn ?

hij heeft een goede intel laptop van net 1,5 jaar oud en hij heeft het op zijn laptop ook als ik mijn controller er op aansluit.

Wie o wie kan ons helpen.

M.V.G

Rob van Dijck

Als jouw controller op zijn laptop hetzelfde probleem geeft is het een softwareprobleem. Zijn alle knoppen nog goed gemapt in serato? Zijn er nog andere instellingen veranderd door die persoon?
    Mocht niks helpen zou senator opnieuw installeren kunnen helpen.

Comment

Dank je wel voor je reactie , ik heb heel z'n laptop opnieuw geïnstalleerd dus ook serato en nog steeds heeft hij die problemen. Wat bedoel je precies met knoppen goed gemapt ? En waar doe je dat eventueel ? Degene die misschien een instelling heeft veranderd kennen we helaas niet en kunnen we niet bereiken das het vervelende .

Groetjes rob

Comment

Probeer eens een vorige software versie van Serato te downloaden, persoonlijk heb ik vaker problemen gehad met bepaalde releases van Serato en ik draai op Mac dus het is bijna zo goed als altijd de software en niet zo zeer de hardware.

Comment

Working...
        X