Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor 2: Map hot cues Numark N4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor 2: Map hot cues Numark N4

Heren (en dames?),

Jaren niet actief geweest, op dit forum niet, maar ook niet met dj'en. Toch maar eens de N4 afgestoft en druk bezig met mappen. Ik heb de standaard Traktor mapping gedownload en die werkt fantastisch, echter lukt het mappen van hot cues niet. Als er mensen hier wat van af weten, zal ik mijn verhaal uitgebreider neerzetten.

Het zit namelijk zo: ik wil knoppen die op dit moment in gebruik zijn, vervangen door hot cue mogelijkheden. Zie foto: https://ixquick-proxy.com/do/spg/sho...05911d11c9a358

Zowel links als rechts bovenin zijn er knoppen voor cues beschikbaar, echter, die functioneren nu als volgt: enkele FX functies aan- en uitzetten (noem ik A), en met shift erbij: de gehele FX-bak aan- en uitzetten per kanaal (noem ik B).

A heb ik nu succesvol verwijderd, en voor hot cues laten functioneren, echter, druk ik op A, dan gaat B ook actief. En dat is gek, want B zou alleen actief moeten zijn met shift (een "modifier").

Als iemand denkt dat hij kan helpen, dan post ik graag uitgebreid mijn vraag met screen shots e.d.

Dank voor het lezen.

Ruben

Heb t onderhand opgegeven en gebruik nu het toetsenbord maar voor de cue points

Comment

Working...
    X