Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-RX of Setje CDJ's/XDJ's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer XDJ-RX of Setje CDJ's/XDJ's

Hi,

Ik heb allang interesse in de DJ wereld en heb me daar dan ook al goed in verdiept.
    Nu ik ouder wordt en de ambitie steeds meer naar me in boven komt wil ik een DJ set gaan aanschaffen.
    De ambitie om in clubs te draaien, de connecties daarvoor heb ik al.
    Maar nu wil ik weten waar ik het beste mee kan oefenen, is dit de Pioneer XDJ-Rx die veel overeenkomt met de CDJ2000Nexus Of een set CDJ's?
    Ik zou ook graag de verschillen willen weten waarom de een beter is om mee te beginnen dan de ander.
    Het budget is 1500.

Met vriendelijke groet,

Wietse

De XDJ-RX is toereikend genoeg om te kunnen doen wat je op een CDJ2000NXS(2) zou kunnen doen.
    De XDJ-RX heeft als voordeel één unit te zijn... en als je er 99,- bij doet heb je een gloednieuwe bij Bax.

Voordelen XDJ-RX t.o.v. CDJ:
    de 0 point van je pitch heeft een plekje waar hij invalt... dit is super prettig vindt ik zelf....

Zelf heb ik 2xCDJ2000NXS2 en een DJM-900NXS alleen... daar kom je niet met 1500,- en als eventueel alternatief op de XDJ-RX zou je de DJM-450 met XDJ-700s kunnen nemen... ook behoorlijk compleet... ik zou zelf gewoon eens naar Bax gaan en kijken wat het beste bij je eigen wensen in de buurt komt.

Comment

Working...
    X