Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen Gemini CDMP7000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen Gemini CDMP7000

Recent een Gemini CDMP7000 all-in one DJ Station aangeschaft.
    Voldoet op zich prima voor mijn doeleinden (drive-in shows).

Na twee avonden ermee gedraaid te hebben, moet ik helaas constateren dat dit apparaat niet naar behoren functioneert, klachten:
    - gemiddeld circa 10x per avond dat hij overslaat tijdens het afspelen van muziek (zowel van CD als van USB stick)
    - Hij heeft zicht twee keer helemaal opgehangen dat alleen helemaal uit en aan zetten hielp.
    - De witte statusbalk bovenaan het display dat rood moet kleuren als de track loopt, werkt niet altijd. Soms blijft het helemaal wit, soms helemaal rood.
    Het toestel was reeds voorzien van softwareversie 4.7 (dit is de laatste versie)

Wie heeft er nog meer ervaring met dit toestel en zijn bij jullie soortgelijke klachten bekend?
    Heb ik nu net een slecht exemplaar gekocht of is het gewoon een slecht product?
    (apparaat trouwens niet bij Bax aangeschaft)

Hoi Sjoerd,

Ik heb dit toestel ook in mijn bezit, en constateer inderdaad dezelfde klachten. Vooral het overslaan is een veel voorkomend probleem bij mij.
    Dit is mijn 2e exemplaar al, omdat bij het eerste ook een fout in de audio uitgangen zat.

Comment

Working...
    X