Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM900 nxs2 vs Xone92 en pedals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM900 nxs2 vs Xone92 en pedals

Hoi,

Even 2 vragen:
    Is er iemand die het geluid van de DJM900nxs2 al eens naast de A&H Xone92 heeft getest?
    Ik weet dat de nxs2 een betere sound heeft dan de enigszins doffe sound van de nxs, maar in hoeverre verhoud de geluidskwaliteit van de nxs2 zich tot die van de Xone92?

Ennn als bonusvraag:
    Met bovenstaande vraag in het achterhoofd: A&H Xone92 met gitaarpedalen/rmx1000 of DJM900nxs2?

Thanks!

dat ligt ook aan de geluidskaart die je op de 92 aansluit, appels en peren... en ik ben sowieso niet zo van de Pioneer effecten, dus geen van beide :)

Comment

Geen idee of je er wat aan hebt maar;

Ik heb vergeleken met een xone:43 en xone:4D en ik vond de eq eigenlijk nog steeds wat beter. Sws vind ik de filters van pioneer nog steeds ruk vergeleken die van de xone (zowel 43 als 4D).

In antwoordt op je bonusvraag:
      Pedalen met de xone 43 heb ik goede ervaringen mee. Met pioneer geen idee. Heb zelf die mixer niet.Weet alleen niet meer hoe dat nou zal met phono of line... Maar het is dus mogelijk. Bedenk wel even wat je fijn vind qua positie van de pedalen. Ik vond op de grond het fijnst, maar als er extra knopjes opzitten is het wel irritant om die bij te stellen (daarvoor is op je werkblad leggen dan weer fijner imo). Ohja, sommige pedalen zijn mono dus misschien dat je dat een probleem vindt.

Comment

Originally posted by ragverp View Post
        dat ligt ook aan de geluidskaart die je op de 92 aansluit, appels en peren... en ik ben sowieso niet zo van de Pioneer effecten, dus geen van beide :)
        Wat raadt je dan aan? Lekker constructief ;)

Comment

Working...
        X