Announcement

Collapse
No announcement yet.

Advies voor standalone DJ controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voor standalone DJ controller

Ik zou graag wat advies willen krijgen voor het kopen van standalone DJ controller, ik heb al 4 jaar de numark mixtrack pro 2, maar ik zou graag willen upgraden naar iets waarvoor ik geen laptop nodig heb, dit vanwege het traag worden van m'n laptop. Maar ik zit aan een budget gebonden rond de €250 en €300

Tweedehands apparatuur maakt me niet uit, als het maar in goede conditie is.
    Last edited by Djibo; Wednesday-30-08-2017, 00:29.

Poeh, das een heel klein budget. Je kan dan denk ik het beste zoeken op marktplaats naar een setje met numark NDX met mixer. Oudere CDJ's (800 of 1000) zou ik niet aan beginnen omdat je dan cd's moet gaan kopen en mp3-bestanden moet gaan branden.

Comment

Ja klopt die numark ndx 400 is wel een goed idee, maar een model als de Gemini gmx vind ik wat handiger want het is iets kleiner en daarom makkelijker mee te nemen en je kan het als je zou willen aan je computer verbinden (ik weet niet of je de numark ndx ook met je pc kan verbinden)

Een CD speler hoeft trouwens niet aanwezig te zijn.

Comment

Ik ben zelf niet zo te spreken over de kwaliteit van Gemini, maar je moet het natuurlijk zelf weten. De NDX 400 kan je volgens mij niet verbinden met een pc. Kijk anders of 500 iets is.

Ik snap ook dat je geen CD-slots nodig hebt. Ik zei dat omdat die oudere CDJ's geen usb slot hebben.

Comment

Ik bedoelde ook niet perse Gemini, maar meer een beetje zo'n model

Comment

Working...
          X