Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vertraging in geluid Traktor S8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vertraging in geluid Traktor S8

Even een vraagje. Sinds vorige week een Traktor S8 (tweedehands) en bij Bax nog even een microfoon gescoord voor bij deze set een Shure M58 Als ik nu de microfoon op direct trhu zet hoor ik mezelf prima maar doe ik het via line deck dan hoor ik mezelf een beetje dubbel, er zit iets vertraging in het geluid wat ik op mijn koptelefoon krijg. Ik denk minder dan 100 ms ofzo. Het is niet zoveel dat je er van gaat hakkelen maar echt lekker klinkt het toch niet. Moet wel de line deck optie gebruiken want anders kan ik niet digitaal opnemen, dit werkt niet bij direct thru. Traktor zit aan de computer via usb 3 Pentium i5 3300 met 8Gb intern geheugen en Windows 7 64bits en traktor op ssd.
    Maakt het uit als ik een snellere pc pak? Wordt het geluid in de S8 bij elkaar gemixed of gaan alle signalen weer terug de pc in om daar gemixed te worden? Heb ook al iets met latency zitten spelen maar toen had ik geen geluid meer dus maar weer teruggezet op de oorspronkelijke waarde.

Zal toch iets met je latency (buffer) settings moeten zijn.
    In digitaal audio zit altijd wat latency.

Comment

Als ik met de latency speel dan wordt het inderdaad minder. Alleen kan ik hem niet al te laag zetten. Onder de 128(staat standaard op 256 pakketjes) dan krijg ik af en toe drop outs maar het klinkt nu al wel beter...

Comment

Working...
      X