Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten Korg Kaoss Pad Mini op Novation Circuit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aansluiten Korg Kaoss Pad Mini op Novation Circuit

Hoi allemaal,

Ik heb mijn Korg Kaoss Pad Mini aangesloten op mijn Novation Circuit. Hiervoor heb ik een Cordial CFU1.5PC 2x jack - 2xRCA kabel 1,5 meter gebruikt.

Wanneer ik een sessie op de Circuit laat afspelen, begint het peak lampje op de Korg Kaoss Pad Mini de beat aan te geven. Dit is een teken dat er dus connectie is.

Echter wanneer ik het touchpad van de Kaoss Pad aanraak, hoor ik geen effecten. Ik heb zowel de Send/Return als de Direct functie als geprobeerd, maar bij beide functies hoor ik niets.

Weet iemand misschien of het kan zijn dat ik een instelling op de Circuit moet wijzigen waardoor de signalen van de Kaoss Pad Mini doorkomen?

Ik hoor heel graag van jullie, alvast bedankt! :D

Welk kabel gaat van wat waar naartoe (Line In / Line Out)?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Welk kabel gaat van wat waar naartoe (Line In / Line Out)?
      De 1/4 uitgangen zitten in de L/Mono en RIGHT uitgang op de circuit, de tulpstekkertjes gaan naar de Line In op de Korg Kaoss Pad.

Heb geprobeerd afbeeldingen toe te voegen, maar dat is helaas ondoenlijk :(

Comment

En de line out van de Korg?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          En de line out van de Korg?
          Hier heb ik niets op aangesloten. Was in de veronderstelling dat het zo wel moest lukken (ben niet zo technisch zoals je ziet 😊)

Maar moet ik de Korg via de line out dan aansluiten op een versterker? Of heb ik dan echt een mixer nodig?

Comment

Tja, op line out komt geluid met effect. :/
            Dit zal dus aangelosten moeten worden op waarmee je luisterd.

Comment

Working...
            X