Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te veel afspeellijsten voor Rekordbox?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel afspeellijsten voor Rekordbox?

Hoi,

Voor een feest morgen heb ik een, misschien wat te groot, aantal afspeellijsten. Normaal analyseer ik al mijn afspeellijsten via Rekordbox maar dat beperkt zich dan vaak tot een stuk of 8. Nu wil het geval zijn dat ik maar liefst 12 afspeellijsten heb, reden daarvan is dat mijn opdrachtgever een groot gevarieerde muziekavond wil.

Mijn vraag luidt dan als volgt; Heeft het met zoveel afspeellijsten wel zin om alles door Rekordbox te halen?

Ik hoor graag jullie mening en ervaring.

Alvast dank.

Ik zou het wel doen. Zeker met CDJ's verbetert het echt de workflow omdat alles net ff wat sneller laad en makkelijker te vinden is. 12 afspeellijsten vind ik niet veel. In principe gaat het goed zolang je zelf het overzicht kan houden en weet wat waar staat.

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
      Ik zou het wel doen. Zeker met CDJ's verbetert het echt de workflow omdat alles net ff wat sneller laad en makkelijker te vinden is. 12 afspeellijsten vind ik niet veel. In principe gaat het goed zolang je zelf het overzicht kan houden en weet wat waar staat.
      Oke. Mijn afspeellijsten waren inmiddels trouwens al opgelopen tot 18 haha. Thanks voor je reactie:)

Comment

Hey DJ and Producer! Wil jij iedere maand gratis Dancefair Digital ontvangen vol muzikale inspiratie?
        Klik hier! ��
        Turn data collection into an experience with Typeform. Create beautiful online forms, surveys, quizzes, and so much more. Try it for FREE.

Comment

Working...
        X