Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Dj Controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Dj Controller

Ik heb nu al een aantal keer gedraaid op een feest in de kroeg en dit steeds gedaan met mijn Ipad waar Djay 2 op staat. Door deze op een mixer aan te sluiten ging dit prima. Echter ik wil graag een Dj controller aanschaffen en ik vind het lastig de jusite te kiezen.

Ik wil deze controller gebruiken om:
    - een Ipad op aan te sluiten
    - Het gaat vooral over het in elkaar over laten lopen van nummers en niet ingewikkeld mixen, maar dat zou ik wel willen leren
    - Controller moet aan te sluiten zijn op bestaande muziek apparatuur zodat er over de boxen van de gelegenheid muzeik gedraaid kan worden.

Op dit moment twijfel ik over de volgende twee modellen:

Pioneer DDJ-WeGO4 koop je bij Bax Music. 30 dagen niet goed geld terug - Gratis verzending - 3 jaar garantie - Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Reloop Beatpad 2 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Waarbij er natuurlijk een prijsverschil zit wat ook een rol speelt. Wat zouden jullie aanraden van deze twee en waarom? Of is er nog een andere optie in deze prijsklasse die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Ingrid
Working...
X