Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleempje met Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleempje met Traktor

Hoi,
    Af en toe heb ik een probleem met traktor. Spelen op deck A en als ie afgelopen is de track in deck B starten. Daarna de volgende track in deck A inladen maar...hier hoor ik nog een loopje van het nummer wat eerder in deck A zat!!!
    De nieuwe track doet het dan ook gewoon in deck A maar op de achtergrond hoor je het loopje van de oude track die erin zat. Ik krijg dat loopje dan ook alleen maar weg door Traktor af te sluiten en opnieuw op te starten. Stand van de fader maakt niet uit, open of dicht, hij blijft er gewoon doorheen komen op hetzelfde volume. Het gebeurd niet vaak maar wel vaak genoeg om hier even een vraag over te stellen.
    De muziek gaat vanuit de pc via usb 3 naar de traktor S8.

In het midden bovenin zit een soort module die loopjes op kan nemen. Is dat het misschien? Anders is het misschien een effect dat aan staat, maar verder zou ik het zo snel niet weten.

Comment

Hey Mathijs, een Fx kan het niet geweest zijn. Een loopje zou misschien kunnen, daar ga ik de volgende keer even op letten. Het klonk namelijk wel als een loopje. Wel raar dat het dan door dichte faders heenkomt...

Comment

Dat komt denk ik doordat die recorder de master loopt.

Comment

Vandaag 5 uur met de set bezig geweest en no problem....Schiet mij maar lek!!

Comment

Soms zit het mee haha

Maak even een screenshot als het weer gebeurt, dan kan ik makkelijker met je mee kijken.

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
              Soms zit het mee haha

Maak even een screenshot als het weer gebeurt, dan kan ik makkelijker met je mee kijken.
              Doe ik Mathijs, alvast bedankt!!

Comment

Working...
              X