Hallo,
Een tijdje geleden heb ik een HDJ-1500 K gekocht. Nou heb ik het stomme pech dat er wat onderdelen kapot zijn.
Waaronder de rechter slider. Met het volgende nummer: WNK3937
Nou staat er het volgende bij gemeld: NSP*
*The slider section cannot be disassembled, because the internal wires and inner slider are adhered.
Nou heb ik online al gekeken of ik dit onderdeel ergens kan bestellen. Zo ver ik weet eigenlijk niet, pioneer produceert het onderdeel niet meer volgens hun website?
Voorheen wel, koste: 39€ (Vrij duur voor een stukje plastic?). Echter heb ik het er wel voor over aangezien de koptelefoon iets duurder was..
Overigens is helaas mijn garantie verlopen. Nou heb ik een aantal vragen.
Waar kan ik het onderdeel bestellen?
Stel ik heb het onderdeel, is het dan wel verstandig om het zelf te monteren?
Of weten jullie misschien een andere optie? (Ik ben een voorstander van reparatie mits mogelijk aangezien de koptelefoon nog prima functioneert.)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Een tijdje geleden heb ik een HDJ-1500 K gekocht. Nou heb ik het stomme pech dat er wat onderdelen kapot zijn.
Waaronder de rechter slider. Met het volgende nummer: WNK3937
Nou staat er het volgende bij gemeld: NSP*
*The slider section cannot be disassembled, because the internal wires and inner slider are adhered.
Nou heb ik online al gekeken of ik dit onderdeel ergens kan bestellen. Zo ver ik weet eigenlijk niet, pioneer produceert het onderdeel niet meer volgens hun website?
Voorheen wel, koste: 39€ (Vrij duur voor een stukje plastic?). Echter heb ik het er wel voor over aangezien de koptelefoon iets duurder was..
Overigens is helaas mijn garantie verlopen. Nou heb ik een aantal vragen.
Waar kan ik het onderdeel bestellen?
Stel ik heb het onderdeel, is het dan wel verstandig om het zelf te monteren?
Of weten jullie misschien een andere optie? (Ik ben een voorstander van reparatie mits mogelijk aangezien de koptelefoon nog prima functioneert.)
Alvast bedankt voor jullie reacties!