Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Pioneer CDJ-350.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met Pioneer CDJ-350.

Hallo,

Ik heb 2 Pioneer CDj-350's

En het probleem is bij beide spelers.

Ze staan nu op versie 1.14.

Even proberen het porbleem juist uit te leggen.

Als ik een liedje inlaad van CD of USB, en op play druk dan speelt deze wel. (het groene lampje van de play en het oranje van cue knop branden)

Maar als ik op dan op pauze druk, dan stopt hij wel met spelen maar ik krijg een stotterend geluid te horen. (groen en oranje flikkeren)

Als ik dan terug op play druk speelt hij gewoon verder.

Waarschijnlijk is dit een probleem met de hardware.

Naar Pioneer sturen gaat te veel geld kosten den ik aangezien ik geen garantie meer heb.

Iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Klinkt alsof de CDJ's in CDJ mode staan. Gebeurt het ook als de vinyl-modus aan staat?

Comment

Hey Mathijs,

Hartelijk bedankt hoor.

In vinyl mode hebben ze er geen last van.

Ik heb ze 2dehands gekocht en bij het testen hadden ze daar geen last van.

Waarschijnlijk stond vinyl mode toen aan, en heb ik daar niet op gelet.

Maar na de verkoop reageerde die kerel niet meer op mijn e-mails.

Nu dacht ik dat er iets mis was met de spelers.

Comment

In CDJ mode horen ze te stotteren. Dit geeft je de mogelijkheid om heel precies een cuepoint te zetten. Zet de speler maar eens in deze modus en druk op pauze. Door aan het jogwheel te draaien zal je merken dat het geluid veranderd.

Kijk dit filmpje eens. Daarin wordt snel uitgelegd wat het verschil is. Hier worden CDJ 2000's gebruikt, maar het effect is precies hetzelfde en heb je de visualisatie die de CDJ 350 niet geeft. Als jouw speler dus hetzelfde reageert als de man vertelt in het filmpje is er niks kapot.

Comment

Working...
        X