Announcement

Collapse
No announcement yet.

Firmware update Pioneer XDJ-RX1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Firmware update Pioneer XDJ-RX1

Hallo allemaal.

Ik wil graag de software van mijn XDJ-RX 1 updaten naar de meest recente 2.21 versie (draai nu op 1.80)
    Nu heb ik via safari het bestand gedownload en op 2 verschillende lege USB's geprobeerd te updaten maar de controller herkend het niet en zegt dat de USB er in moet. (terwijl die er wel in zit).

Nu zag ik op forums ook de tip om via een andere browser te downloaden aangezien safari iets met de ZIP file doet waardoor het niet werkt.
    Dit dus via Chrome gedaan en de ZIP file in finder unzipped en de file wederom op 2 lege USB's gezet en geprobeerd.

Niks werkt tot nu toe. Iemand tips?

Mvg Jente

Druk je de shift en usb knop in tijdens het opstarten van de XDJ-R1 met je lege usb? Zie dit filmpje.

Comment

Bedankt voor je antwoord. Het filmpje wat je post is van de R1. Ik heb de RX1. Maar het werkt inderdaad qua updaten hetzelfde. ik kom wel in het update scherm terecht maar hij herkend de USB niet met de file erop.

Comment

Misschien werkt de usb niet goed omdat deze op een bepaalde manier geformatteerd is? Je kan proberen je usb te formatteren naar (volgens mij) FAT en het dan nog eens proberen.

Comment

Had bovenstaand al met 2 verschillende USB's geprobeerd.
          Vandaag nogmaals eens en nu pakte hij em wel!
          Nieuwe update staat erop!

Topic mag dicht. Bedankt voor de hulp

Comment

Working...
          X