Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen met volumeregelaars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met volumeregelaars

Hoi,

Na een tijdje lang niet meer gedraaid te hebben besloot ik deze week toch maar om mijn mixtrack pro tevoorschijn te toveren. Nou kwam ik hierdoor tot een vervelende ontdekking: de crossfader en de twee volumeregelaars functioneren niet meer. Op het moment dat ik de crossfader van rechts naar links schuif zie ik, tot ik bijna helemaal links ben, in VDJ de crossfader als nog helemaal naar rechts staan, waarna hij slechts het laatste stukje als het geheel behandeld en over die lengte in VDJ van helemaal rechts naar helemaal links gaat. De beide volumeregelaars kampen met hetzelfde probleem. Is er toevallig iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik dit kan repareren?

Het eerste wat in mij op kan komen is stof in de faders. De beste oplossing is denk ik schoon blazen. Contactspray kan misschien werken, maar het is op den duur erg slecht voor je faders. Je kan er vanuit gaan dat je ze dan sowieso moet vervangen. De vraag is alleen wanneer....

Comment

Als ik het goed heb heb je het hier over een controller.
      Mogelijk dat je in VJD de mapping opnieuw moet laden.
      Met iets als midi-ox zou je kunnen controleren of de midi signalen van de controller wel correct zijn.

Comment

Working...
      X