Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekordbox Collection vs Devices All Tracks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekordbox Collection vs Devices All Tracks

Hi allen,

Op een of andere manier werkt dat forum van Pioneer/Rekordbox niet goed bij mij. Ondanks dat ik ingelogd ben blijft hij me doorverwijzen om opnieuw in te loggen dus ik hoop dat hier iemand is die antwoord heeft op mijn vraag.

Rekordbox gebruik ik puur om muziek voor te bereiden en te exporteren naar mijn USB waar ik mee draai op de XDJ-RX2 of op locatie met 2000Nexus. Eigenlijk wil ik dat het totaal aantal tracks in mijn Rekordbox Collection overeenkomt met het totaal aantal tracks op mijn device. Dit is altijd zo geweest behalve op dit moment en daar kan ik niet tegen hehe.

Mijn collectie betreft 691 tracks en mijn Device All tracks betreft 689. Eigenlijk zouden dit 687 op device moeten zijn want in mijn collection zitten 4 'nummer' van Rekordbox zelf maar dat zijn meer samples en die saved hij niet op mijn device omdat ik die niet in een playlist heb geschoven.

Wanneer ik alle afspeellijsten ga vergelijken komt het aantal tracks op hetzelfde uit. Dus ergens zit er dus op mijn device 2 tracks die niet in mijn collectie zitten en hier kan ik dus niet tegen hehe.

Weet iemand dus of er een functie is in rekordbox die mijn collectie vergelijkt met all tracks op mijn device zo ik kan zien welke track niet op mijn device of niet op de collection zit?

Volgens mij is zo'n functie er niet.

Ik heb overigens hetzelfde probleem met t pioneer forum...

Comment

Working...
    X