Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wisselen van USB-Stick

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wisselen van USB-Stick

Hallo,

Het is al weer even geleden dat ik gedraaid heb op CDJ2000's en binnenkort moet ik weer ergens drie uurtjes vol draaien.
    Allemaal geen probleem, maar omdat ik on the spot muziek moet downloaden en op USB moet zetten (ivm verzoekjes), zal ik af en toe de USB-stick eruit moeten halen om nieuwe muziek er op te zetten.
    Ik heb hiervoor 2x CDJ2000 en een willekeurig mengpaneel (geen DJM). Als ik twee USB sticks meeneem kan ik toch gewoon één USB-stick in speler A doen en de andere in B? En zodra ik A open heb staan, de stick van B eruit halen en updaten.
    Klopt dat? Of is het zo dat de cd-spelers altijd gelinkt moeten zijn aan elkaar, waardoor ik maar één USB-stick kan gebruiken en als ik er één uit haal de muziek er dan van af is?

Ik hoop dat de vraag duidelijk is :)

Originally posted by Mindqontroller View Post
    Hallo,

Het is al weer even geleden dat ik gedraaid heb op CDJ2000's en binnenkort moet ik weer ergens drie uurtjes vol draaien.
    Allemaal geen probleem, maar omdat ik on the spot muziek moet downloaden en op USB moet zetten (ivm verzoekjes), zal ik af en toe de USB-stick eruit moeten halen om nieuwe muziek er op te zetten.
    Ik heb hiervoor 2x CDJ2000 en een willekeurig mengpaneel (geen DJM). Als ik twee USB sticks meeneem kan ik toch gewoon één USB-stick in speler A doen en de andere in B? En zodra ik A open heb staan, de stick van B eruit halen en updaten.
    Klopt dat? Of is het zo dat de cd-spelers altijd gelinkt moeten zijn aan elkaar, waardoor ik maar één USB-stick kan gebruiken en als ik er één uit haal de muziek er dan van af is?

Ik hoop dat de vraag duidelijk is :)
    Misschien is het handiger om de beide cdj's i.c.m. met een laptop in een netwerk te zetten met router/switch. Dan kun je op de laptop vanuit rekordbox gewoon gedownloade muziek naar je CDJ's transporteren.

Of je moet een latop niet handig vinden, ook met de app van rekordbox kun je misschien wat doen als je een draadloos netwerk met je CDJ maakt kun je opgeslagen muziek vanaf je smartphone uploaden.

ronald

Comment

Working...
    X