Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cue Professional DJ Software (Numark)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cue Professional DJ Software (Numark)

Beste mensen,

Werd van de week getipt door een medewerker van Numark en vertelde mij dat er een nieuwe DJ software op de markt komt. Deze software is onder andere combitabel met de ICDX voor meer informatie en specificaties

Laat ons even weten wat je er van vindt.

Groeten
    Thaan

hmm dit lijkt erg veel op virtual dj 4.0 of 3.4 maar met een andere skin......

ook leuk om te checken: www.djdecks.be

Comment

Ja dat klopt inderdaad...waarschijnlijk een beetje gekopieeerd ;-) alleen vindt ik het uiterlijk van cue music wat strakker er uit zien.

Comment

Leuk, maar wat voegt het toe aan de zoveel dj software pakketten die al op de markt zijn. Naar mijn idee helemaal niks, we wachten af tot ik de demo`s in huis heb.

2 thaan, is er al iets bekend over de prijs?

Comment

Inmiddels is de prijs bekend. De software is te koop voor € 299,- Zie ook de webshop
          Nog even terugkomend op de reactie"dit lijkt erg veel op virtual dj 4.0 of 3.4 maar met een andere skin" hier het antwoord "Numark heeft de Cue software niet zelf uitgevonden maar een geskinde en iets uitgebreidere versie gebruikt Virtual DJ 4. Deze is gemaakt voor Virtual Vinyl, het Final Scratch / Serato alternatief van Numark."

We hebben deze software even uitgetest met een vertegenwoordiger, maar we zijn er wel over te spreken en het ziet er nog goed uit ook! Het is alleen jammer dat je de VJ-01 niet kunt aansluiten op het programma.

Dit was het weer even.

Comment

Working...
          X