Announcement

Collapse
No announcement yet.

PCDJ Dac 3 controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PCDJ Dac 3 controller

He mensen, dat jullie dj zijn spreekt voor zich, anders heb je weinig aan dit forum. Of je bent wannabe natuurlijk.....ahum.

De vraag is, hebben jullie behalve het dj-werk nog andere bezigheden in de AV-sector? Ik denk aan LJ, VJ, geluidstechniek (FoH, monitor, etc)? Misschien heb je een eigen band?

Laat eens wat horen.....

Re: Nog meer bezigheden binnen de AV-sector?

Ik heb (nog) geen andere bezigheden in deze sector, maar ik heb wel een opleiding gedaan voor geluidstechnicus/producer (met suc6), en ben nu een beetje aan het rondkijken of ik eventueel een baan kan vinden in deze sector.

Comment

ik ben lj geweest bij een drive in en band verder help ik mee bij m'n ouders hun bedrijf in prof licht en geluid als lichtman, geluidsman & rodie

Comment

Zelf ook maar eens wat posten. Ben tegenwoordig ook veel ruimer bezig dan alleen dixo. Werk als geluidsman (met name monitor) en soms als lichtman voor een Licht/geluidstechniekbedrijf.

Veel klussen in de regio, maar met sommige bands gaan we het hele land door. Discotheek + ver weg = lange nachten. 3 uur uitgespeeld, breken en zo'n 2 uur terug rijden.....:(:(

Maar ja dat hoort erbij

Comment

klopt is part of the job

ik vind het afbouwen altijd zo kloten!!

Comment

Idd, veel irritante, dronken mensen die zo nodig vervelend moeten zijn. Barpersoneel dat de vloer al schoon aan het maken is met een brandslang terwijl je de multi nog staat op te rollen, etc.

Of ramps naar het podium van traanplaat waar het bar personeel met ijsemmers overheen loopt = lekker glad.

Comment

idd wordt je niet vrolijk van en ze zetten alles vast en je mag vaak ook niet meer overal langs ivm met geluids overlast!!

Comment

Weer flink wat actieve leden erbij, dus tijd om dit topic weer eens omhoog te schoppen

Comment

Re: Nog meer bezigheden binnen de AV-sector?

Originally posted by T-Nuzz
                  geluidstechniek (FoH, monitor, etc)?
                  kan iemand mij uitleggen wat je nou precies doet als geluidstechnicus :?:

en leg dan ook meteen ff uit wat FoH is :wink:

en om antwoord te geven op de vraag van T-Nuzz: Ik doe verder nog niks....maar het lijkt me wel leuk :D

Comment

Ik doe niets meer dan dj-en...

heb tot nu toe 1x lampjes gedaan (iets van school LJ had het opgestelt en ging ziek naar huis...)

Comment

Naast het dj'en ontwikkel ik mutlimedia-concepten voor o.a. de professionele horeca. Zoals sms-boxen, infosystemen en instore-television.

O ja...en nog wat webdesign-dingetjes 8)

Comment

Ben netwerkbeheerder bij een distributeur van beeld en geluidsdragers..
                        (CD's / DVD's)

Maar dat telt zeker niet.. :)

Comment

Originally posted by Jack
                          Ben netwerkbeheerder bij een distributeur van beeld en geluidsdragers..
                          (CD's / DVD's)

Maar dat telt zeker niet.. :)
                          Lijkt me wel een leuke job :D

Comment

Originally posted by Stephanie!
                            O ja...en nog wat webdesign-dingetjes
                            Wat dan zo al ?

Ik ben momenteel ook veel bezig met het ontwerpen en bijhouden van een aantal websites, maar wil me ook meer gaan verdiepen in het maken van Flash sites. Ik heb nu al 1 site helemaal in Flash gemaakt, en ik ben nog met een andere bezig voor mijn broer.

Comment

zoals je hier en daar al hebt kunnen lezen, heb ik mijn eigen evenementenorganisatie, ben ik barman en ong. 2e man van de discotheek :P

p.s. 'man', ben nog minderjarig (H)

Comment

Working...
                              X