Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virtual dj tool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Virtual dj tool

Al een hele tijd ben ik bezig om mijn 2 x american audio radius te besturen via virtual dj. Het is tot nu toe mij nog niet gelukt ik heb vanalles geprobeerd.

Vandaag eens naar bax-shop gemaild en hun zeiden dat ik een tool moest downloaden van de website van virtual dj. Helaas heb je hier een legale serial voor nodig om deze tool te kunnen downloadn.
    En je ziet het al aankomen. Ik heb geen legale versie van Virtual dj aangezien ik het eerst werkend wil krijgen voordat ik dat koop wat ook een flinke investering is.

Het gaat om deze tool:
    With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

Mijn vraag is eigenlijk zou iemand deze voor mij kunnen downloaden die dit wel kan dus? en het aan mij willen geven zodat ik er gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groet,
    En alvast bedankt

Ik begrijp je probleem, maar het doorgeven van serials mag niet en zomaar een illegale virtual DJ installeren ook niet.

Ik weet verder ook niet of er een pc in de showroom draait met een legitieme Virtual DJ versie, misschien kun je het daar eerst uittesten met je spelers voor je het aanschaft.

Comment

Denk niet dat ze hier op 't forum je ondersteuning gaan geven bij dit probleem.
      Logisch ook. De maker van deze tool stopt er een hoop moeite in, dus die zal ook niet willen dat zomaar iedereen hiervan gebruik kan maken. ;)
      Dus koop die legale versie van VDJ. Werken zal het wel, anders word het niet aangeboden.
      Sowieso, als je met VDJ wilt draaien zul je voor 'n legale kopie moeten zorgen!

Succes

Comment

bedankt voor de reacties

ik had deze ook wel verwacht eigenlijk maar ik ben nu al zo lang bezig om een keer via de pc te kunnen draaien en om dan gelijk iets te gaan kopen zonder eens te testen vindt ik niks eigenlijk.

Zijn er nog andere mogelijkheden om even een programma te kunnen testen waar het wel op werkt voordat ik iets aanschaf?

Comment

Misschien weten Patrick of LaRoche of er in de showroom een PC met Virtual DJ draait waar even de tool op geïnstalleerd kan worden om uit te testen. Ik denk dat die zich vanzelf wel even laten zien in dit topic. :)

Comment

Downloaden op internet wordt nog steeds het meest gedaan om te kijken of het nummer goed is, waarna het gekocht wordt. Ook bij software is dit zo, met als enig verschil dat het vanaf het begin aan illegaal is om software te downloaden. Echter, veel mensen doen dit om eerst het programma te proberen, en vervolgens de aankoop te doen. Dit zou dus een oplossing zijn, maar let wel op dat het illegaal is en het dus eigenlijk niet mag, ondanks dat je van plan het programma te gaan kopen als het bevalt!

Over Virtual DJ in de showroom: volgens mij is er minimaal één PC die Virtual DJ draait, en anders denk ik dat deze wel geïnstalleerd kan worden. Zou je het in de winkel uit willen/kunnen proberen kan dit dus, al zou ik om zeker te zijn nog even bellen op telefoonnummer 0113-212703. Ik ben momenteel niet in de buurt van de winkel, anders had ik het zelf even gekeken, maar de collega's achter de helpdesk kunnen je vast helpen!

Comment

Dirk, dat is de PC tegenover de trap met de timecode platenspelers uit m'n hoofd gezegd! Maar inderdaad, een goed idee om gewoon even langs te komen en uit te proberen. Benzine/trein is een kleine investering maar je weet wel zeker dat het is wat je wilt!

Comment

oke ik zal hier eens over nadenken het is maar een stukje natuurlijk,

maar is er misschien geen andere manier misschien met ander software zoals tracktor ofzo wat werkt. Maar hier heb ik persoonlijk nog niet mee gewerkt dus mij lijkt virtual dj wel makelijker. Maar als je er vaak mee werkt leer je der natuurlijk van.

Mischien dat jullie nog een ander idee hebben zodat ik wel muziek vanaf de pc kan besturen en afspelen ?

Comment

Qua opzet is veel DJ software gelijk in opzet, alleen zit iets soms net ergens anders. Het principe is hetzelfde bij bijvoorbeeld Traktor, Virtual DJ of Numark CUE. Overigens zijn de laatste twee eigenlijk helemaal gelijk. Ook dit is gewoon uit te proberen in de showroom, dus het makkelijkst is als je dan even langskomt, mits je in die mogelijkheid bent!

Comment

Working...
                  X