Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj-Set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj-Set

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een nieuwe dj-set, ik had eigenlijk al beslist wat ik zou nemen wat ik zou nemen maar dan plots kwam ik dit tegen waar ik heel geïnteresseerd in ben:
    Een volledige American Audio DJ-set bestaand uit tweemaal de Radius 1000 speler, met daar tussenin een stijlvolle MX-1400 DSP mixer met een speciale FX-effectenbak. Een ideale set om truukjes mee uit te halen op DJ-gebied.

Nuja, mijn vraag is, bij andere sets zie ik dan staan bij tips en opmerkingen: Deze set wordt compleet geleverd met alle bijhorende kabeltjes maar zonder koptelefoon. Of iets in die aard.
    Nu vraag ik mij af, als ik dit bestel, dat ik ook alle kabeltjes krijg, om mijn decks aan te sluiten op mijn paneel. Zodat ik eigenlijk zonder iets te moeten bijkopen, behalve de output dan uiteraard, kan beginnen draaien.

Mvg

Frederik

Ik heb nog een bijkomende vraag, ik zou misschien de DJ-set in de winkel zelf komen halen.
    Maar ik woon namelijk in België en het is toch ff rijden naar Goes omdat ik namelijk aan de andere kant van België woon, maar ik zie dat er staat bij deze set, op voorraad, betekent dit dan ook dat ik hem direct kan kopen en meenemen in de winkel?

Comment

Als hij op voorraad ligt staat er minimaal 1 product in het magazijn.
      Je kunt het beste even een telefoontje plegen dat ze de set voor je klaarzetten, of online bestellen en opgeven dat je hem komt afhalen in Goes, dan weet je in ieder geval 100% zeker dat je ter plekke niet met lege handen komt te staan.
      (In theorie zou namelijk iemand net voor je neus de laatste kunnen weghalen door de laatste te kopen. ;))

Comment

Edit: antwoord gevonden
        Last edited by J.Bouw; Wednesday-02-12-2009, 11:27.

Comment

Working...
        X