Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze uit een paar TableTop's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze uit een paar TableTop's

Beste iedereen,

Ik vind het tijd voor 2 nieuwe CD spelers, vandaar dit topic.

Een paar heb ik er op het oog, het liefst geef ik zo min mogelijk geld eraan uit.

Deze heb ik op het oog;

Pioneer CDJ-2000
    Pioneer CDJ-1000
    Pioneer CDJ-800
    Denon DN-S3700
    Denon DN-S3500
    Reloop RMP-3
    Reloop RMP-2

Hoop dat jullie me uit deze beslissing kunnen helpen, kan de duurste (CDJ-2000) ook betalen maar zoals eerder genoemd geef ik het liefst zo min mogelijk geld uit.

Ohja even duidelijkheid over wat ik ermee van plan ben; Af en toe worden ze meegenomen om ergens te draaien (Ja nog lang niet elke school huurt eigen apparatuur), maar voornamelijk voor thuis gebruik. Mixer die ertussen komt is overigens de Pioneer DJM-700 Black.

Hoop op jullie advies,

Groetjes, Richard
    Last edited by Inpakker; Sunday-06-12-2009, 12:29.

Met oog op de toekomst zou ik zeker gaan voor de CDJ-2000, kun je alvast oefenen met de nieuwste mogelijkheden die Pioneer aanbiedt en hopelijk binnen paar jaar wereld standaard worden. Zeker omdat je al een DJM er tussen hebt zou ik een Pioneer speler kiezen.

Reloop RMP's zou ik links laten liggen, zijn gewoon minder-goede technische aftreksels van de CDJ spelers van Pioneer.

Denon DJ maakt ook leuke spelers, maar daar moet je echt van houden. Zijn minder overzichtelijk dan een Pioneer speler, voelen ook heel anders aan maar hebben wel veel meer effecten. Of je ze gaat gebruiken is het volgende.

Als ik jou was zou ik toch een CDJ 1000 of CDJ 2000 speler overwegen!

Succes met je keuze.

Comment

Ga je ook in combinatie met een laptop of pc draaien? In dat geval wordt de CDJ2000 nog interessanter.

Comment

Nee geen combinatie met een laptop/pc, midi control maakt me niet heel veel uit.
        Wel vind ik een USB functie, of iets anders dan een CD, heel erg handig voor meer opslag voor liedjes.

Comment

Enige mogelijkheid tot uitwijken naar de CDJ-900?

Comment

Jep klopt, maar als ik dan toch voor duur, pioneer & nieuwe generatie ga ga ik liever voor de CDJ-2000.

Iemand overigens ervaring met het verschil tussen de Pioneer MK3 & Denon DN-S3500?
            Schijnt heel weinig te zijn.

Comment

Qua functies is het vrijwel nalaatbaar. De DN-S3500 heeft wel een meedraaiende platter. Citybeatz heeft het hiervoor al aangegeven maar ik wil me er volledig bij aansluiten: je moet er van houden. Ik heb zowel met de CDJ-1000 en de DN-S3500 in m'n handen gestaan. Persoonlijk vind ik de CDJ-1000 lekkerder werken omdat je jogwheel niet meedraait, en omdat de knoppen groter en verder uit elkaar zitten.

Echter is dit mijn voorkeur. Ik zou je aanraden om eens langs te komen in de showroom, de meeste producten die je noemden zijn daar namelijk uit te proberen. Ik zou zeggen dat een beetje benzine danwel een treinkaartje een goede investering is om zeker te weten dat je voor dat geld apparatuur koopt die voor jou geschikt is!

Comment

Pioneer is ook de enige met hard-touch knoppen, de Denon knoppen zijn soft-touch die je net niet de behuizing in kan drukken. Ook dit is iets waar je van moet houden, ik vind het zelf niet lekker werken!

Overigens zou mijn mening sowieso de CDJ-1000 zijn, deze vind ik gewoon zoveel intuïtiever werken dan de Denon! Maar zoals Patrick al aangaf, langskomen lijkt me voor zo'n grote aanschaf best belangrijk! Ook de CDJ-2000 is binnenkort in de showroom van Bax-shop.nl te proberen!

Comment

Bedankt iedereen zover,
                  Zal binnenkort even langskomen in Goes als de CDJ-2000 ook daar in de Showroom staat!

Overige tips zijn altijd welkom!

Comment

Originally posted by Inpakker View Post
                    Zal binnenkort even langskomen in Goes als de CDJ-2000 ook daar in de Showroom staat!
                    Nu dus. :)

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                      Nu dus. :)
                      Foto's?

Comment

Jaa foto's graag!

Comment

Foto's:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

Zozo die mogen er zeker zijn! Even een vraag,, zie je niet over al op de deck zelf vingerafdrukken zitten al heb je 1x je vinger erop? Dat je blijft schoonmaken enzo?

Comment

Niet snel. Half Bax-shop heeft er al aangezeten en het ziet er toch nog mooi schoon uit! =)

Comment

Working...
                              X