Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze uit een paar TableTop's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, ik zou het ook wel weten als ik bij Bax-Shop werkte hoor!
    Ga na de feestdagen even langskomen om de CDJ-2000 te bekijken/aan te schaffen.
    Als ik ze koop neem ik er meteen 4 en een DJM-800. Heb ik een droom-setup volgens mij.
    Mag er overigens donderdag al mee draaien, ze worden gewoon nu al verhuurd. Reette snel.

Comment

Ik zou persoonlijk ook voor de cdj 2000 gaan. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Vandaag toen ik speakers ging terug brengen in dj store den haag. Lag die er ook net vers. IK heb em toen ook gebruikt, en tis echt een juweeltje. Je bent echt voor de komende jaartjes zoet, en het beste van het beste heb je dan ook.

Comment

Originally posted by Inpakker View Post
        Haha, ik zou het ook wel weten als ik bij Bax-Shop werkte hoor!
        Ga na de feestdagen even langskomen om de CDJ-2000 te bekijken/aan te schaffen.
        Als ik ze koop neem ik er meteen 4 en een DJM-800. Heb ik een droom-setup volgens mij.
        Mag er overigens donderdag al mee draaien, ze worden gewoon nu al verhuurd. Reette snel.
        Mijn tip: Zorg dat je op tijd bent om er eens even mee te oefenen. Basisfuncties zijn dan wel het zelfde, maar wat oefening is nooit verkeerd? ;)

Comment

Working...
        X