Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark M4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark M4

Ik ben van plan om deze mixer te kopen hij leek tamelijk veel functies te hebben voor een redelijke prijs is dit een goeie keuze voor een beginner?
    Last edited by Quinten; Tuesday-15-12-2009, 21:44.

Ik zal er een linkje bij zetten: http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/numa...t-details.html

Comment

kan niemand hier op reageren?

Comment

Nee, want we weten niet wat je er mee wilt gaan doen :D

Ga je er CD spelers op aan sluiten, laptopje? Ga je thuis draaien of op feesten?

Wat vind je er zelf van, wat vind je belangrijk?

Comment

Volgens mij behoort deze mixers tot een van de nieuwere reeksen van Numark, er is dus een grote kans dat er nog weinig gebruikservaringen zijn.

Het grote toverwoord voor kwesties als deze is; uitproberen.
          Als je even een belletje doet naar de shop om te vragen of je de mixer eens kunt uitproberen in de showroom, heb je al een veel beter beeld van de mogelijkheden die de mixer biedt. Én je kunt ook naar andere mixers die in de showroom staan kijken, die je kunt nemen als referentiepunt. Welke mixer is waar nu beter in? Enz.

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
            Nee, want we weten niet wat je er mee wilt gaan doen :D

Ga je er CD spelers op aan sluiten, laptopje? Ga je thuis draaien of op feesten?

Wat vind je er zelf van, wat vind je belangrijk?
            Ik ga er een denon dn-s3700 en een turntable op aansluiten en men mixer aan de laptop aansluiten met traktor als dat kan? En ik ga gewoon remixes maken thuis niet draaien op feesten.

Comment

Traktor of Traktor Scratch? Dat is nogal een verschil namelijk;)

Comment

Daarnaast kan je dan denk ik beter uitwijken naar een 4 kanaals mixer. Je blijft niet met 1 turntable en 1 cd speler werken of je gaat 2 kanalan voor je laptop gebruiken.

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                  Traktor of Traktor Scratch? Dat is nogal een verschil namelijk;)
                  Traktor scratch pro

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                    Daarnaast kan je dan denk ik beter uitwijken naar een 4 kanaals mixer. Je blijft niet met 1 turntable en 1 cd speler werken of je gaat 2 kanalan voor je laptop gebruiken.
                    Hoezo?

Comment

en de reacties vallen weer stil :p

Comment

Laatste reactie is gisteren gepost. Nu zijn de reacties hier over het algemeen wel redelijk vlot, maar om nu na 1 dag je topic weer terug onder de aandacht te brengen vind ik wel een beetje vroeg. Niet iedereen kan 24/7 op het forum aanwezig zijn.

Om de strekking van Roderick duidelijker te maken: Je gaf aan dat je 2 stuks randapparatuur wilde aansluiten én een laptop. Er van uitgaande dat je op je laptop ook met 2 kanalen werkt kom je dan uit op 4 aansluitingen (kanalen) tenzij je de randapparatuur d.m.v. timecode gaat gebruiken.

Comment

Je moet eigenlijk voor jezelf nagaan of je ooit uit wilt breiden of echt met alleen twee bronnen (draaitafels/CD speler) wilt blijven draaien. Aan de hand hiervan kun je uitmaken of je aan twee kanalen genoeg hebt, of dat je er meer nodig hebt.

Over mijn vraag: Traktor Pro of Traktor Scratch Pro: waarom één CD speler en één draaitafel? Ik moet je het antwoord schuldig blijven of het kan, in theorie zou het wel moeten kunnen volgens mij. Let er echter wel op dat je het complete Traktor Scratch Pro pakket nodig hebt, met alleen de software kom je er niet!

@ Rick: Lijkt me een gevalletje time-code met Traktor Scratch Pro;)

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                            Je moet eigenlijk voor jezelf nagaan of je ooit uit wilt breiden of echt met alleen twee bronnen (draaitafels/CD speler) wilt blijven draaien. Aan de hand hiervan kun je uitmaken of je aan twee kanalen genoeg hebt, of dat je er meer nodig hebt.

Over mijn vraag: Traktor Pro of Traktor Scratch Pro: waarom één CD speler en één draaitafel? Ik moet je het antwoord schuldig blijven of het kan, in theorie zou het wel moeten kunnen volgens mij. Let er echter wel op dat je het complete Traktor Scratch Pro pakket nodig hebt, met alleen de software kom je er niet!

@ Rick: Lijkt me een gevalletje time-code met Traktor Scratch Pro;)
                            Dus ik heb ook de vinyls van traktor scratch pro nodig?

Comment

Is er dan een andere manier om je mixes te recorden?

Comment

Working...
                              X