Announcement

Collapse
No announcement yet.

welk mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

enig idee of er een zaak in breda of ergens in west brabant zit? of gaat het toch goes worden

Comment

Bax heeft in ieder geval alleen een vestiging in Goes zitten.

Comment

ja kan ook iets door sparen en voor de reloop blackfire siries gaan

zoals :
        reloop 30 mixer ( bpm )
        zijn voor beginende dj's zeker erg goed zitten alleen geen effecten op wel bpm meters
        faders en potmeters zijn van goede kwaliteit
        en kost rond de 189 euro

Comment

Maar de vraag is dan, is dat noodzakelijk én is het een grote meerwaarde voor die 80 euro die je extra moet betalen (een stijging van bijna 200% t.o.v. de VMX200)? Persoonlijk denk ik van niet, aangezien de mixer momenteel alleen dienst doet naast een PC en misschien gaat hij daarna mee naar kleine feestjes. Mocht de topicstarter later iets professionelers willen waarbij ook meer kanalen aan te pas komen, dan zal hij wellicht een flinke stap omhoog doen met een nieuwe mixer.

Comment

Kijk Rick begrijpt het. Een upgrade kan na verloop van tijd altijd en dan zal ik naar een duurdere gaan.

Ik ga even kijken of er wat in de buurt van Breda zit om wat te testen. Ik neig nu vooral naar de Numark M4, maar dat is vooral gevoelsmatig en omdat ik van een aantal mensen het advies heb gekregen een numark te kopen ipv een behringer. Daarnaast voldoet de numark ook zeker aan mijn eisen.

Nog eventuele tips waar ik naar moet kijken zijn altijd welkom.

Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties.. ik stel het op prijs

Comment

Originally posted by QuuN View Post
              en omdat ik van een aantal mensen het advies heb gekregen een numark te kopen ipv een behringer. Daarnaast voldoet de numark ook zeker aan mijn eisen.
              Probeer toch echt te kijken naar het product in kwestie zelf en niet teveel naar het merk. Elk merk heeft namelijk zijn eigen 'toppertjes', terwijl in andere segmenten andere merken beter vertegenwoordigd zijn in producten.
              Behringer heeft overigens wel als groot voordeel dat de producten een omruilgarantie van 2 jaar hebben. Mocht je mixer er binnen de garantie mee ophouden, dan krijg je een nieuwe.

Comment

Working...
              X