Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ1000MK3 Uit de handel.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ1000MK3 Uit de handel.

Waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen op de bax-shop.nl de Cdj1000MK3 wordt niet meer geproduceerd, het boegbeeld uit vele discotheken wordt niet meer gemaakt.

Persoonlijk had ik dit wel verwacht.
    Maar.. Ik vind dit wel erg jammer want vele functies op de CDJ2000 zal ik niet gebruiken ik zelf gebruik namelijk zelf niet de midi en usb functie.
    De CDJ1000MK3 was naar mijn mening toch wel het beste speeltje van pioneer uiteraard weet en snap ik dat de CDJ2000 dit opnieuw zal zijn maar vele functies vind ik "overdone" mischien ben ik ouderwets maar zonde vind ik het zeker!

Wat vinden jullie?

Denk dat het een goed besluit van Pioneer is.
    Op deze manier kunnen ze zich toch nog wat meer richten op de CDJ 2000.

Denk dat de liefhebbers van de CDJ-1000's zich geen zorgen hoeven te maken. Het aanbod 2e hands spelers zal groeien, dus de oude vertrouwde speler zal ook nog te krijgen zijn.

Comment

Denk dat het niet enkel richten is maar dat het ook een financieel voordeel zal zijn.

Uiteraard zijn ze 2de hands nog jaren te verkrijgen maar of ik hier op zit te wachten is de volgende vraag.

Comment

Hoe populair is de CDJ 2000 onder de (pro) DJ's?

Comment

Ik vind het ook een erg goede zet van Pioneer als je het vanuit hun oogpunt moet bekijken. Pioneer is toch de standaard in clubs en dit zal ook zo blijven. Ik vermoed, dat door deze zet, de cd-map op een gegeven moment gaat verdwijnen. Omdat de CDJ 1000 uit productie genomen wordt gaat toch de CDJ 2000 de standaard worden, waardoor toch sneller de USB stick/externe harde schijf wordt meegenomen omdat "er waarschijnlijk toch CDJ 2000's staan". Nu is dat altijd nog maar de vraag, "staan er CDJ 1000's of CDJ 2000's?".

Comment

Ik weet het niet, hoor, in deze economie.

Krijgen we dan toch clubs die 2 x cdj900s hebben? Ik zou er niet verbaasd van staan.

Comment

Hoe vaak zie jij dan een CDJ 800 als ik vragen mag?

Comment

Ik ben ze vaak genoeg tegengekomen in discotheken.. vergeet alleen niet dat dit voor de bekende recessie was.

Ik denk inderdaad dat veel discotheken of te lang met de CDJ1000 gaan doen of inderdaad voor de CDJ900 gaan.
                Maar goed de toekomst zal het leren wij als bax-shoppers houden het vast niet tegen.

Comment

Of bekijk het vanuit bedrijfsperspectief: het budget voor nieuwe dj-gear zal in ieder geval niet hoger worden. Als men dan vroeger voor 2 x cdj1000mkIII + djm800 ging, kan je er dus wel realistisch vanuit gaan dat ze _niet_ voor 2 x cdj2000 + djm800 gaan op dit moment.

Comment

De tijd zal het leren, wanneer de CDJ 2000 in riders wordt opgenomen van de wat bekende DJ's zijn clubs wel min of meer verplicht om ergens een setje CDJ 2000's vandaan te toveren.

Comment

Ik denk ook dat de cdj 1000 nog een lange tijd gaan staan, toch gaat er een tijd komen in de toekomst dat de boel vervangen moet worden. Ben benieuwd wanneer dit is. In iedergeval kunnen wij ons nog lange tijd voorbereiden op cdj 2000's. en jaa, toch zitten er veel functies op, maar als je van de traditie getrouwde cd's houdt, is die mogelijk er ook nog steeds op de cdj 2000's, dus laten we dat niet vergeten. Je kan nog steeds met 2 cd mappen en een koptelefoon gaan inplaats van een harde schrijf.

Comment

Working...
                      X