Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met DJ'en

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben het met Fiegel5 eens.

Ik heb deze hoofdtelefoon, en die bevalt wel. Dus die zal ik dan gebruiken. Maar deze speler(s) zijn niet meer bij Bax verkrijgbaar (los).

Comment

Voorgaande post verwijderd, complete lijsten van concurrenten kunnen we niet op het forum plaatsen.

Comment

Ik wil het bij bax kopen, dus als ze het niet hebben, valt het af.

Comment

De NDX200 staat toch in de shop? Wel in backorder helaas.

Comment

Hmm, dus als ik die zou willen kopen, zou het lang duren voordat die binnen is. Maar het is een overweging.. Volgens mij hebben wij nog een CD speler (komt van de sterio) boven staan. Zou die ook op een mengpaneel kunnen? Als dat zo is, dan zou ik daarmee kunnen beginnen, en 1 cd speler.
            Last edited by Fedmas; Friday-12-03-2010, 09:59.

Comment

Die kun je wel op een mengpaneel aansluiten, maar hoe wil je hier mee gaan mixen zonder pitch en degelijk cue-en?

Comment

K bedoel die en 1 speler van die.

Comment

Ja, maar als je maar 1 speler hebt waar je correcties mee kunt uitvoeren (cue, pitch), wordt het lastig om te gaan leren mixen. Het is wel mogelijk om je set in stappen op te bouwen, maar het wordt moeilijk om dan goed aan de slag te kunnen.

Comment

Ja, klopt. Maar dan zou ik voor die starterskit moeten gaan, want apart met dat mengpaneel gaat net wat te ver, en heb niet zo zin om daar dan op te moeten wachten.. maar, heeft iemand nog een ander advies?

Comment

Ik denk dat als je nu contact opneemt met bax, dat tegen de tijd dat jij het geld ervoor hebt dat ze hem dan wel binnen kunnen hebben...

Comment

Hmm, zit wat in. Maar voorlopig wil ik het pas kopen als ik echt genoeg geld heb.

Comment

Zelf wil ik ook beginnen met het echte werk (heb zelf Hercules Midi-ding) en ben aan het sparen voor een Reloop RMP2 set (€1115,- in de Bax-shop). Eerst even kijken of ik de Film & Win actie win, dan kan ik misschien wat mooiere monitor-boxen kopen ipv Creative PC speaker setje :p

Comment

Waarom "de" Bax-shop :-) Ik vind het zelf altijd zo raar klinken. Overigens, welkom op het forum.

Comment

Ik denk dat hij bax z'n shop bedoelt.

Comment

Working...
                              X