Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer cd speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer cd speler

Hallo,

Ben nu een tijdje aan het kloten met de Hercules RMX DJ Console maar dat heb ik nu wel gezien en wil ik gaan voor de echte spelers en mixers.

Ik zit te twijfelen over 3 cd spelers;
    Pioneer cdj 400, Pioneer cdj 800 en de Pioneer cdj 1000 mk2.
    En bij de mixers de Pioneer djm 400 en Pioneer djm 800

Aangezien in ik met cd spelers op het 0 punt ga beginnen hoor ik graag wat jullie me aanraden.

Tevens zie ik Pioneer cdj 1000 mk2 dat die geen mp3 kan afspelen, maar hoe wordt dat bedoeld? Kan die geen mp3 cd's afspelen of het format mp3.

Ik hoop dat jullie me hierin duidelijkheid kunnen geven

Mk2 speelt inderdaad geen MP3 CD's af. Gewone CD's staan toch al geen MP3's op, dus dat maakt verder niks uit.

Vandaar dat ik je aanraad om toch de MK3 eens te overwegen.
    Als mixer is de DJM-800 wel de beste keuze, die 2 extra kanalen kunnen nog verdomd handig zijn.

Misschien is het wel een idee om even wat verdere achtergrond te posten?
    Wat draai je, waar draai je, wat is je budget voor de hele set, moet het perse Pioneer zijn of is misschien Denon ook al geschikt..?

Comment

Beckers,

Mijn budget is ongeveer 1500 euro.
      Verder draai ik alleen nog thuis maar wil wel buiten de deur gaar draaien.
      En ik heb wel eens bij een maatje van mij met de Pioneer cdj 400 gewerkt en dat ging prima.

Comment

Een DJM-800 kost al €1500,-

Dus je zult of
        -Je budget aanpassen
        -Je eisen aanpassen
        -In termijnen moeten aanschaffen

Comment

@ Paradise,

Ik kijk ook rond op marktplaats enz.
          Vandaa het budget van € 1500

Comment

Dat was inderdaad nog de 4de optie (2de hands).

Mocht je binnen je budget een DJM-800 kunnen aanschaffen dan moet je dat zeker doen, het is al wat beckers zei, die 2 extra kanalen kunnen altijd van te pas komen (Ipod, pc, ect).

Ik heb vaak genoeg met de CDJ-400 gewerkt en vind het zelf een prima cd-speler. Ik heb nooit last gehad van te kleine knopjes.

Ga opzoek op het internet naar het hoogst haalbare met je budget maar let er wel altijd op of er nog een serienummer aanwezig is (cdj's blijven nu eenmaal populair jat spul)

Comment

Kijk eens in het 2e hands gedeelte van dit forum.

Roderick biedt daar zijn Denon spelers aan.
              Hebben dezelfde mogelijkheden als een CDJ-400, zijn wel een stuk goedkoper.
              Simpel mixertje erbij en je hebt een prima set!

Case word ook verkocht zie ik.
              Zo heb je voor die 1500 euro een setje met 2 cd spelers en een mixertje..

Comment

Working...
              X