Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj set voor grote feesten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt ook gewoon een reactie geven middels de 'post reply'-knop, linksonderaan de laatst geplaatste post, quoten is alleen noodzakelijk als je op een specifiek stuk tekst reageert, niet als je in zijn volledigheid reageert op de laatst geplaatste post.

Comment

Als dat dus in orde is, is het een kwestie van "jou" dj set op zoeken de set waar jij het lekkerst mee kan draaien waar jij je blij mee voelt..

Wil je ook gaan verhuren dan is het vrijduidelijk en wijzen we met zijn allen op pioneer mocht het enkel voor je zelf zijn is inderdaad de radius een leuke speler.

Comment

Originally posted by RCR-DeeJay View Post
        Dat is gelukkig állemaal in orde :D

Wat heb je dan aan geluid?

Comment

2x de dB Technologies DVX D12 actieve luidspreker, maar als jullie, dus niet ik, mochten kiezen tussen de radius en de cdj-350 wat zouden júlie dan kiezen (niet naar de prijs of waarde kijken enkel en alleen naar de functies)

Comment

De Cdj350 natuurlijk dit voornamelijk omdat deze ook kan samenwerken met recordbox.

Comment

oke nog iemand anders?

Comment

oke, maar wat is record box precies?

Comment

Een Dj Programma wat samenwerkt met de pioneerspeler cdj350,cdj900,cdj2000 google en gij zult vinden ;)

Comment

nee dus, ik vind alleen een site over boxen recbox.nl

edit:
                    owww gevonden het was Rekordbox ik wist de naam niet goed, en dan nog 1 vraag kan de cdj 350 ook nog met traktor en vitual dj samenwerken, ja toch.
                    Last edited by RCR-DeeJay; Tuesday-13-04-2010, 15:12.

Comment

maar hij ziet er wel erg leeg uit (niet veel knopjes) heeft hij wel gewoon (zonder midi) veel mogelijkheden

Comment

Lappie tekst, voila.

CDJ350 werkt met elk programma dat MIDI ondersteunt.

Comment

Beide tractor en Virtual DJ zijn midi aan te sturen..
                          Denk dat je dat met een kijkje op de site van VDJ ook al wel had kunnen vinden.

Comment

Misschien moet je wat minder posts doen in een paar minuten en je eerst gaan inlezen. Succes!

Comment

ja ok sorry je hebt gelijk, maar heeft hij nou zonder midi naar julie mening veel functies
                              en moet record box aanstaan als je draait of sla je het op op sd

p.s. sorry voor alle spelfouten de batterij van mijn toetsen bord is bijna op

Comment

Vergeleken met andere spelers uit die prijsklasse niet, maar je hebt ook zogenaamde "kill-me-with-features gear". Voorbeeldje: CD-speler A heeft vier knoppen en doet één ding, een degelijke DJ CD-speler zijn. CD-speler B heeft vier knoppen en heeft ook nog delay, chorus, reverb, panning, sampling, vocoding, harmonizing, phase shifting, exciting, amp distortion, ring modulation, noise gating, compressie en kost de helft.

MAAR, CD-speler A klinkt goed, slaat niet over en start, cue't en scratcht zodra je maar je vinger op de knop legt. CD-speler a klinkt blikkerig, grof, vervelend en digitaal en heeft een latency van hier tot Tokio. Functies kunnen er leuk uitzine op papier, maar zijn niet altijd beter.

CD-speler A is in dit geval de CDJ 350. CD-speler B kan ik helaas geen voorbeeld van geven, aangezien zulke producten niet in het Bax-assortiment worden opgenomen. Maar mijn verhaal mag voor zich spreken, lijkt me.

Comment

Working...
                                X