Je kunt ook gewoon een reactie geven middels de 'post reply'-knop, linksonderaan de laatst geplaatste post, quoten is alleen noodzakelijk als je op een specifiek stuk tekst reageert, niet als je in zijn volledigheid reageert op de laatst geplaatste post.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dj set voor grote feesten
Collapse
X
-
Als dat dus in orde is, is het een kwestie van "jou" dj set op zoeken de set waar jij het lekkerst mee kan draaien waar jij je blij mee voelt..
Wil je ook gaan verhuren dan is het vrijduidelijk en wijzen we met zijn allen op pioneer mocht het enkel voor je zelf zijn is inderdaad de radius een leuke speler.
Comment
-
nee dus, ik vind alleen een site over boxen recbox.nl
edit:
owww gevonden het was Rekordbox ik wist de naam niet goed, en dan nog 1 vraag kan de cdj 350 ook nog met traktor en vitual dj samenwerken, ja toch.Last edited by RCR-DeeJay; Tuesday-13-04-2010, 15:12.
Comment
-
-
Vergeleken met andere spelers uit die prijsklasse niet, maar je hebt ook zogenaamde "kill-me-with-features gear". Voorbeeldje: CD-speler A heeft vier knoppen en doet één ding, een degelijke DJ CD-speler zijn. CD-speler B heeft vier knoppen en heeft ook nog delay, chorus, reverb, panning, sampling, vocoding, harmonizing, phase shifting, exciting, amp distortion, ring modulation, noise gating, compressie en kost de helft.
MAAR, CD-speler A klinkt goed, slaat niet over en start, cue't en scratcht zodra je maar je vinger op de knop legt. CD-speler a klinkt blikkerig, grof, vervelend en digitaal en heeft een latency van hier tot Tokio. Functies kunnen er leuk uitzine op papier, maar zijn niet altijd beter.
CD-speler A is in dit geval de CDJ 350. CD-speler B kan ik helaas geen voorbeeld van geven, aangezien zulke producten niet in het Bax-assortiment worden opgenomen. Maar mijn verhaal mag voor zich spreken, lijkt me.
Comment
Comment