Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj set voor grote feesten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj set voor grote feesten

heey allemaal,
    ik zoek een goede dj set voor grote feesten (300 man) waarmee ik goede live mixes kan maaken, ik weet niet op ik nu extra goed op de mixer of op de table tops moet letten .
    Mijn budget is ong 2.000 tot 2.500 euro het maakt niet uit welk merk

alvast bedankt

En je andere topic dan?

Comment

Nee, even serieus, heb je zelf al criteria? Ik kan namelijk wel standaard setjes noemen, maar in de shop heb je zelf waarschijnlijk ook al gekeken.

Comment

nou ik ben redelijk ervaren en ik wil zoizo de functie dat hij de loop automatisch goed zet , dat je meerdere loops doorelkaar kan laten lopen en opslaan op je contoler(al van tevoren maken is een geschenk uit de hemel{voorbeeld: de cdj-1000mk}), een midi functie (voor traktor en virtual dj 6.0.1.) en een goede club mixer

maaar...... mijn vrienden zeggen allemaal, je moet meer naar de mixer kijken dan de table tops want dat is tegenwoordig veel belangrijker , en tja dan weet ik het ff ook niet meer wat ik uit moet zoeken
        Last edited by RCR-DeeJay; Sunday-11-04-2010, 09:45. Reason: spellingsfouten :)

Comment

dat andere topic tja ik wil mischien kijken of er nog iets beters is, de reden dat ik dit topic open is dat er miss wel iets beters is maar dat ik het niet kan vinden

Comment

Klinkt als of je een CDJ 2000 wilt.

Comment

Wat Citybeatz zegt. Als je inderdaad je loops en cue points van te voren wilt bewerken zul je voor een Pioneer CDJ moeten gaan die Rekordbox ondersteund. Het welbekende voorbeeld is de CDJ-2000. Als je budget niet zover reikt kun je kijken naar de CDJ-900 of de CDJ-350. Die hebben ook allemaal ondersteuning voor MIDI.

Comment

wat raad je aan de 350 nemen f is de radius 300 beter? (voor live mixes)

Comment

Ik snap het niet helemaal meer. Nu heb je twee aparte topics waarin bijna hetzelfde wordt besproken? En wat wil je nu gaan doen, twee verschillende DJ-sets aanschaffen?

Overigens vertel je dat je 'vrij ervaren' bent. Ik neem aan dat je dan inmiddels wel al op verschillende apparatuur hebt gedraaid en ook een idee hebt wat je precies zoekt. Dat ontbreekt echter hier in het topic naar mijn mening.

Ik zal heel kort zijn. Wil je de top van de top, koop twee CDJ2000 spelers en een DJM 800.

Comment

nee mijn vraag is gewoon heel duidelijk, ik zelf dacht voor de radius te gaan maar.... ik dacht"misschien is er wel iets beters dan de radius voor de zelfde prijs zoals bijf. iets van denon enz. want daat heb ik nog nooit iets mee gedaan" en ik dacht dat past niet in dat oude topic dus ik open een nieuwe
                    en nu is dus mijn vraag wat is beter (volgens jou) de radius 3000 of de cdj-350 en welke mixer? en mijn volgende vraag zal zijn is het dan ook de moeite waard om een duur midi programma aan te schaffen of gewoon iets meer in de mixer?

Comment

Het hangt er maar vanaf waar je zelf waarde aan hecht in het geval van software. Zelf zou ik liever meer uitgeven voor goede software dan voor extra functionaliteit in de tabletops, omdat ik zelf meer een software i.c.m. hardware-fan ben als het gaat om DJ-toepassingen.

Met beide spelers heb ik geen ervaring, dus kan daar niks over zeggen.

Comment

Ik denk dat het slim is om een djm800 en 2 cdj2000 tweedehands aan te schaffen. zou enorm in de prijs kunnen schelen. Als je dit setje bij bax of een andere webshop zou willen kopen, kom je al boven de 4000 euro uit;)

Comment

Ik denk dat er nog niet veel 2e hands cdj 2000 zijn omdat ze net nieuw zijn. Dus ik zou gaan voor 2 cdj 1000's en een djm 800 2e hands of kijken of een webshop ze nog verkoopt.
                          Last edited by Guest; Monday-12-04-2010, 08:09.

Comment

Een DJM800 is 2ehands makkelijk te krijgen, maar je kan 2ehands ook een "kat in de zak" kopen, Cdj,s 2000 zijn er ook te vinden al met al scheelt dit zo weinig in de prijs dat je beter Cdj,s in de winkel kan kopen dan heb je standaard 2 jaar garantie en nu zelfs met de actie van Bax een jaar extra.

Ook zou je kunnen kiezen voor aanschaf van de cdj350 besef wel dat grotere dj,s of meer ervaren dj,s liever een cdj2000 willen hebben.

Tevens snap ik je topictitel dj set voor grote feesten niet, speakers en versterkers zijn een stuk belangrijker dan een dj set, als jij naadloos kan mixen op een simpele numark cd speler zal niemand er wat van horen of zeggen, sta jij te draaien voor 300 man met 2 afgetrapte topkasten dan zal je meer commentaar gaan krijgen.
                            Een dj set is een persoonlijk iets iedereen heeft een persoonlijke smaak ikzelf vind de cdj800mk2 nog steeds heerlijk draaien, een ander een dubbele numark en de ander weer met een denon , waar ik persoonlijk weer geen zinnig mixje uit kreeg.
                            Probeer daarom eens wat uit dan weet je gelijk wat je standpunten zijn en waar je over praat.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                              Een DJM800 is 2ehands makkelijk te krijgen, maar je kan 2ehands ook een "kat in de zak" kopen, Cdj,s 2000 zijn er ook te vinden al met al scheelt dit zo weinig in de prijs dat je beter Cdj,s in de winkel kan kopen dan heb je standaard 2 jaar garantie en nu zelfs met de actie van Bax een jaar extra.

Ook zou je kunnen kiezen voor aanschaf van de cdj350 besef wel dat grotere dj,s of meer ervaren dj,s liever een cdj2000 willen hebben.

Tevens snap ik je topictitel dj set voor grote feesten niet, speakers en versterkers zijn een stuk belangrijker dan een dj set, als jij naadloos kan mixen op een simpele numark cd speler zal niemand er wat van horen of zeggen, sta jij te draaien voor 300 man met 2 afgetrapte topkasten dan zal je meer commentaar gaan krijgen.
                              Een dj set is een persoonlijk iets iedereen heeft een persoonlijke smaak ikzelf vind de cdj800mk2 nog steeds heerlijk draaien, een ander een dubbele numark en de ander weer met een denon , waar ik persoonlijk weer geen zinnig mixje uit kreeg.
                              Probeer daarom eens wat uit dan weet je gelijk wat je standpunten zijn en waar je over praat.

Dat is gelukkig įllemaal in orde :D

Comment

Working...
                              X