Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj set voor grote feesten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je snapt toch wel wat ik Bedoel?XD

Comment

Originally posted by RCR-DeeJay View Post
      ja het gebruikersgemak is goed maar die cue knop zit voor mij gewoon helemaal op de verkeerde plek
      Zit bij 99 van de 100 spelers op zo goed als dezelfde plek.
      ja wel chil maar niet goed genoeg voor een gevorderde dj naar mijn mening.
      Een beetje gevorderde DJ heeft op verschillende sets gedraaid en kan zelf zijn keuzes zo goed als volledig maken. Hiernaast heeft een wat gevorderde DJ ook op meerdere feesten gedraaid, wat dus geld oplevert en dus gaan er deuren open voor apparatuur uit hogere segmenten, zoals inderdaad Denon.

Ik merk in ieder geval wel dat jij hier nog niet helemaal aan toe bent. Dat is geen ramp, maar probeer dan wat meer te lezen en ervaring op te doen zodat je na verloop van tijd zelf die beslissingen kunt maken en op basis hiervan je eigen meningen kunt vormen.

Hoe staat het nu met je CDJ350's?

Comment

het was maar een voorbeeld, er had net zo goed kunnen staan, ik vind het een lelijk ding

Comment

bla bla bla bla bla.

Wat wil je nou van ons horen, laat het even weten dan post ik het voor je hoor!

Misschien dit wel, het is inderdaad een lelijke trukendoos maar je kan er wel ongelofelijk veel mee. Overigens, waarom zou de CUE knop "anders" dan anders zitten op die speler :D?

Als ik een CDJ 350 er naast leg, zie ik er geen verschil. Jij wel?

Comment

Oh sorry dat ik je zo hard aanpak. Ik zie op je website dat je nog maar 13 bent.

Met wat draai je dan nu?

Comment

Heb je overigens ondertussen al een keuze kunnen maken? Want deze maand heb je wel een jaar extra garantie! =)

Comment

chill! ja, ik ga gewoon de radius nemen met traktor en de Denon DN-X1700

Comment

en het is de rmp-3 geworden! :D

Comment

Wat heeft je overgehaald om juist die spelers te kiezen? ;)

Comment

Eigenlijk zou ik voor 2 cdj 850's gaan en dan een wat simpele mixer... maar ja nu je al toch apperatuur heb gekocht....

Comment

Gelukkig mag iedereen over een eigen voorkeur beschikken.

Comment

gezien je budget zou ik zeggen 2x CDJ850 en een DJM700.

Comment

Originally posted by RCR-DeeJay View Post
                            en het is de rmp-3 geworden! :D
                            Keuze is dus al gemaakt..

Comment

Working...
                            X