Announcement

Collapse
No announcement yet.

rekordbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rekordbox

Heey gasten,
    ik weet dat ik al heb besloten om 2 x een cdj-350 te kopen maar toch wil ik het nog wel even weten. zijn er nog andere spelers (niet van pionieer) die ook met een soort rekordbox werken en zo ja welke? (makt niet uit welke prijs, merk of serie)
    Last edited by RCR-DeeJay; Tuesday-13-04-2010, 19:33.

1) pionier bestaat niet
    2) rekordbox is van Pioneer dus werkt met Pioneer
    3) Je hebt al besloten, wat maakt het dan uit
    4) Hoe veel topics ga je nog aanmaken?

Comment

nog een XD over wat een Fader "Q" start is

Comment

Originally posted by roderickk View Post
        1) pionier bestaat niet
        2) rekordbox is van Pioneer dus werkt met Pioneer
        3) Je hebt al besloten, wat maakt het dan uit
        4) Hoe veel topics ga je nog aanmaken?
        1) Niet iedereen is even begaafd in het gebruik van een toetsenbord.
        2) Rekordbox is binnenkort ook gratis te verkrijgen dus kan ook standalone gebruikt worden zonder dat een Pioneer CDJ aangeschaft hoeft te worden. Vooralsnog wordt het alleen ondersteund door Pioneer, maar mogelijk verandert dit in de toekomst.
        3) Het kan zijn voor late eventuele uitbreidingsmogelijkheden. Zeker gezien bovenstaande.
        4) Ik vermoed zoveel als nodig is, aangezien er over dit naar mijn weten nog geen topic was.

Please do not troll. Kthxbai.

Comment

tnx patric, ik bedoelde dus software die bijna gelijk is aan rec. maar toch anders

Comment

Er is genoeg DJ software op de markt, maar Rekordbox is geen DJ software. Rekordbox is bedoeld om je muziek te archiveren (dit kan ook mooi met Songbird, even googlen en je hebt hem), maar ook om je cue's en loops van te voren aan te maken. Deze kun je dan laden in een geschikte CD-speler, vooralsnog de CDJ-350 -900 en -2000.

Comment

kijk dat bedoel ik dat je je loops en cues van tevoren kaqn maken, kan dat met songbird?

Comment

Nee, dit kan alleen met Rekordbox. Creëren in de zin van, daarna exporteren naar een CD-speler. Natuurlijk kun je ook loopen en cue'en in je software, maar deze kun je niet gebruiken in een CDJ.

Comment

Collectie rekordbox in playlisten

Dag allemaal,

momenteel ben ik mijn collectie middels Rekordbox aan het archiveren. Ik verdeel mijn nummers onder verschillende genres(playlisten). Gisteren ben ik op de helft gestopt en heb geen idee meer waar ik gebleven ben. Kan iemand mij vertellen hoe je snel kunt zien welke nummers(uit de collectie) al in een playlist staan en welke nog niet??? Ik ben bang dat ik tijdens een liveset het nummer niet kan vinden omdat ik het vergeten ben in te delen :???:

Thx alvast!

Comment

Volgens mij kan dit niet. Heb Rekordbox eens doorgespit, maar niks kunnen vinden.
                    Mogelijk in de volgende update? Of stuur een mailtje naar Pioneer.

Comment

Working...
                    X