Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluitschema en instellingen 2x radius 3000 en traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aansluitschema en instellingen 2x radius 3000 en traktor

Hallo,

Ik ben op zoek naar een aansluitschema en en instellingen van 2x radius 3000 en traktor pro
    Liefst in jip en janneke taal en het zou helemaal te gek zijn met foto`s ofzo
    Heb al contact gehad met American dj en hebben een file gestuurd maar kom ik niet verder mee (jaja ben blond):oops:

Please help

Als je de MIDI functie wilt gebruiken, dus aansturing, sluit je hem gewoon aan via USB op je computer (zonder verlengkabel, HUB, en aan de achterkant, zie ook dit topic). Als je met tijdcode werkt, dus van die digitale CD'tjes, dan heb je pech. Timecode werkt niet met Traktor Pro, alleen met Traktor Scratch.

Om de knoppen werkend te krijgen zul je moeten mappen in Traktor. Dit kan bij de instellingen.

Ik hoop dat je hiermee een eind op weg bent geholpen. Als je er niet uitkomt, laat het even weten. Graag wel dan wat er precies niet werkt, dan heb ik daar wat aan =)

Comment

Bedankt al voor de reactie:D

het aansluiten gaat goed maar ik kan maar 1 radius werkend krijgen
      en zou heel graag 2 radius willen instellen
      waar moet ik dit doen in traktor (heb pro versie) Heb ook al een .tsi bestandje van american dj gekregen en dit zou moeten werken maar ik weet niet waar ik deze moet laden of instellen
      of kan ik beter en makkelijker met virtual dj werken??

Comment

Om de MIDI mappings goed te krijgen kun je http://www.adjaudio.com/pdffiles/tra...adius-3000.zip downloaden, dat zijn de standaard mappings voor Traktor.

Heb je bij de niet-werkende speler wel de MIDI modus geactiveerd aan de rechterzijde (onder de cue knoppen, gelijk onder de S [Sample] knop?

Comment

nee ik werkte ook met virtual dj maar traktor is echt een verademing niet doen dus, en over de midi mapping die moet je wel ff aan je eigen wensen aanpassen, ik weet het is *** maar het moet toch echt.

Comment

Verplaatst na een oplettend oog van Patrick. Bij deze het verzoek om even op te letten bij het aanmaken van een topic, reguliere topics horen niet in het "Nieuws over ..."-gedeelte.

Comment

Ja dit bestand heb ik gekregen
              en ik probeer in dit scherm de instellingen te wijzigen
              (zie bijlage)
              ben ik in het verkeerde scherm??
              Attached Files

Comment

De bijlagefunctie op het forum werkt momenteel niet, dit is een bekend probleem en Wordt Aan Gewerkt (tm). Zet hem anders op je webserver, of bij gebrek daaraan, een gratis hostingsite zoals ImageShack of PhotoBucket. Je moet overigens wezen in het Preferences scherm. En dan helemaal onderaan bij MIDI Mapping.

Met de Learn functie kun je een functie aanwijzen. Door daarna een toets aan te slaan op de Radius map je die functie.

Maar die MIDI functie op de Radius staat wel aan?

Comment

ik bedoelde de "control manager"

Comment

In dit scherm moet je wezen dus:

Comment

ik denk dat ik een andere versie heb
                      heb helaas niet jou foto
                      welke versie heb jij??

Comment

Dat is gewoon Traktor Pro 3. Als je Traktor legaal hebt aangeschaft zou die er hetzelfde uit moeten zien.

Comment

ik krijg eindelijk dit scherm
                          dan druk ik op import en vind ik bestand (selecteer ik deze)
                          dan krijg ik het schermpje "select categories to import" alleen hier kan ik niets in selecteren
                          wat doe ik verkeerd

alvast weer bedankt voor jullie snelle reactie`s

Comment

Je zou gewoon het MIDI bestand van ADJ moeten kunnen klikken, en dan openen met Traktor Pro.

Comment

ik geef de moed maar op
                              ga traktor gebruiken als database en via hd met de radius dat werkt gewoon goed.

iedereen bedankt voor jullie inzet

Comment

Working...
                              X