Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cmx 5000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer cmx 5000

hallo ik heb een vraag ik wil mijn pioneer cmx 5000 verkopen maar ik weet niet hoeveel ik er voor krijg dus daarom vraag ik het jullie :P

Last edited by freakstar50; Tuesday-25-05-2010, 17:45.

De bijlage functie van het forum werkt niet, we kunnen dus niet zien hoe jouw spelers er nu uit zien.

Even een paar dingen:
    -Hoe oud is het product?
    -Wat heb je er destijds voor betaald? (nieuw gekocht?)
    -Hoe ben je er mee omgegaan?
    -Ziet het er nog goed uit of zijn er beschadigingen of missen er knopjes oid.?

Dan kun je pas een beetje een idee krijgen over de prijs...

Comment

Over het algemeen is 50 tot 75% van de nieuwwaarde gangbaar, afhankelijk van de leeftijd en de staat. Stel voor jezelf een prijs vast, als je vraagprijs te hoog is hoor je het vanzelf aan de biedingen die je zal ontvangen.

Comment

[QUOTE=rick1993;73091]De bijlage functie van het forum werkt niet, we kunnen dus niet zien hoe jouw spelers er nu uit zien.

Even een paar dingen:
        -Hoe oud is het product?
        -Wat heb je er destijds voor betaald? (nieuw gekocht?)
        -Hoe ben je er mee omgegaan?
        -Ziet het er nog goed uit of zijn er beschadigingen of missen er knopjes oid.?

Dan kun je pas een beetje een idee krijgen over de prijs...[/QUOTE
        hij is 4 jaar oud nog helemaal kompleet goed mee omgegaan in een case hij kosten toen rond de 900 euro aan

Comment

ik zou beginnnen met iets rond de 600 euro. Je kan altijd nog lager gaan als er geen reactie's komen.

Comment

Die Hyves linkjes moeten die naar foto's linken? Als dat zo is werken ze bij mij niet.

Comment

je moet je eigen wel eerst inloggen op hyves. anders zie je ze niet. en er staat maar 1 foto op. die link verwijzen naar allebij het zelfde.

foto1: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/969632903_5_ivGR.jpg

Comment

Ah dank je. Maar 1 foto is toch niet genoeg? Ik zou ook graag het bedieningspaneel zien.

Comment

ja ik ook maar er staat twee de zelfde foto's op de linken die hij heeft gestuurt.

Comment

Dan heeft hij het waarschijnlijk fout gedaan.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                      Dan heeft hij het waarschijnlijk fout gedaan.
                      ben er nog maar net me begonne dus ik snap er niks van

Comment

Ik denk dat jij het niet snapt We bedoelen dat je foto's het niet doen we zien er maar 1. Upload ze anders even op www.bax.dj-walter.nl en post de link hier. Dat is handig voor mensen die geen hyves hebben. En dan graag de foto van het controlle paneel. de lade unit hebben we al gezien....

Comment

Ik had het over het foto's plaatsen want je hebt waarschijnlijk 2x dezelfde link gebruikt.

Comment

hoi ga effen naar dezen deze is vernieuwd http://www.bax-shop.nl/forum/f70-dj-...5000-6416.html

Comment

Nee, nergens voor nodig om een nieuw topic te starten.

Comment

Working...
                              X