Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simpele dj-set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Simpele dj-set

Hallo,

Ik wil een simpele dj-set voor thuisgebruik van rond de 300 euro.
    Zoiets als dit: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-g...t-details.html
    Is dit een goede of zijn er andere aan te raden?

Grt doppiej

erst en vrooral wil je met cd of pc ofzo draaien??

Comment

Volgens mij is het pc :P

Comment

De link die je aangeeft is inderdaad voor een pc. Dit is onder andere geschikt voor thuisgebruik. Eventueel kan je later deze set aansluiten op je mengpaneel.

Comment

Maar mijn vraag is of dit een goede set is en of er nog andere sets zijn die er op lijken?

Comment

En waar is trouwens de Numark DJ I/O audio interface voor nodig?
            Weet iemand nog een andere combinatie van goede simpele dj-set?

Comment

Heb ik bij deze die audio interface niet nodig?
              De Reloop Digital Jockey 2 Interface edition is een professionele DJ software controller met een audio interface. Deze hardware controller heeft een eenvoudige en snelle toegang tot Traktor.

en is deze ook wel redelijk?

Comment

Bij de Digital Jockey 2 zit die interface al ingebouwd, waardoor je dus direct een speakerset kan aansluiten op de output van de Digital Jockey 2.

Comment

Die kan ik dus kant en klaar gebruiken? Aansluiten op me laptop en klaar?
                  Waar sluit ik me boxen op aan dan? Op me laptop of op het paneel? En met wat voor aansluiting?

Comment

Als je de interface versie hebt, sluit je ze aan op het paneel, er zit namelijk een ingebouwde audio interface (duur woord voor geluidskaart, om verwarring met PCI [computer] kaarten te voorkomen) ingebouwd. Het zijn dus twee apparaten in één: een MIDI controller en een audio interface. De controller editie heeft dit niet!

Comment

De Digital Jockey sluit je op je laptop aan met USB.
                      Je luidsprekers sluit je aan op de 'output' op de Digital Jockey, door middel van tulp (ook wel rood/witjes, RCA of cinch genoemd)

Comment

Working...
                      X