Announcement

Collapse
No announcement yet.

cortex dmix-300??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cortex dmix-300??

Beste Allen,
    Mijn zoontje van 10 wil graag leren deejayen!!
    Als eerste setje is dit dan wat ?
    Heb gelezen dat de 1e batch niet best was maar dat ze beter zijn geworden.
    Ik begrijp dat ik aan de onderkant van de markt kijk maar is het wat of hebben jullie betere opties.

Alvast dank voor de moeite.

Mvg,
    Gerruby

Discussie weggehaald uit 'Recensies'.

Hou er wel rekening mee dat de iPod ongeveer het enigste is wat aangesloten kan worden, om te beginnen is dat leuk, op het moment dat er wat vorderingen komen wordt dat te weinig.

In hetzelfde budget zijn er ook andere mogelijkheden, onder meer in combinatie met een computer.

Misschien is iets als de Numark Total Control, Hercules RMX of een Reloop Digital Jockey 2 een idee. Er kan dan thuis geoefend worden met behulp van de computer en op het moment dat hij wat verder gevorderd is kan een laptop worden aangeschaft om vervolgens op pad te gaan met een erg compact DJ-systeem.

Comment

dat is snel!

Beste Rick,
      Het moet in eerste instantie zo'n alles in 1 ding zijn.
      alternatieven zijn:

american audio sdj2
      numark icdmix3 (maar ik vraag me af of ie ooit nog komt)
      nou ja, ik zou alles overwegen tot zo'n 450 euro.
      maar wel alles in 1 met mp3 functionaliteit.
      HELP ??

Alvast dank,
      gerruby

Comment

Hoe moet de mp3-functionaliteit tot zijn recht komen? Door middel van USB-sticks, SD-kaarten of hoe moet ik dit zien?
        In dat geval is de JB Systems USB 900 ook nog een mooie optie. Dezelfde lay-out als de meeste dubbele CD-spelers die op de markt zijn met een geïntegreed mengpaneel in een zeer compacte behuizing.

En mocht het mixer-gedeelte niet meer nodig zijn (omdat er meer aangesloten moet worden bijvoorbeeld) dan kan de speler ook nog twee aparte signalen uitsturen, waardoor de linker speler en de rechter speler apart op een mengpaneel kunnen worden aangesloten.

Comment

http://www.bax-shop.nl/combi-spelers...t-details.html Deze heeft USB/MP3/CD. Lijkt mij ook wel een leuk instap modeletje. Ik ben er verder niet bekend mee. zit ook een klein mengpaneeltje in. Dus aan een versterker of koptelefoon en knallen maar! Licht wel wat boven je budget

Comment

Bekijk ook deze speler van DAP eens.
            Goedkoop maar kwalitatief enorm goed! Kennis van me heeft er eentje gehad en was er altijd over te spreken. Heb er zelf ook een keer mee geprobeerd en vond het op zich niet slecht werken.
            Even een mailtje naar bax zou je een prijs moeten geven, mis hem helaas nog steeds in het assortiment.

Comment

cdmix300

Hallo Allemaal,

Maar is het nu een apparaat wat je niet moet willen kopen?
              De specs en toepassingen zijn wel wat ik zoek. Ik zou willen weten of het een apparaat is met veel problemen.
              Alvast dank!!

Ik ga ook even met BAX zelf bellen en misschien wel op werelreis naar Goes.

Comment

Het apparaat in kwestie heb ik zelf nog niet uitgetest, maar ik vrees dat je met uitbreiding in de toekomst aan dit apparaat tekort gaat komen. Om deze reden is het misschien interessanter om voor de JB Systems USB 900 te gaan, omdat deze nog uitbreidingsmogelijkheden biedt.

Uiteraard is het mogelijk om in de showroom het een en ander uit te testen, verschillende apparaten in verschillende prijsklassen. Ik raad wel aan om van tevoren even te bellen naar de helpdesk, om zeker te zijn dat de producten op voorraad zijn die je wil bekijken.

Comment

De set die beckers van dap poste die kost:

Beste heer,

Bedankt voor uw e-mail. Ik kan deze inderdaad leveren, de prijs is € 339,- inclusief BTW en gratis verzendkosten.

Met vriendelijke groet,

Robert

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                    De set die beckers van dap poste die kost:

Beste heer,

Bedankt voor uw e-mail. Ik kan deze inderdaad leveren, de prijs is € 339,- inclusief BTW en gratis verzendkosten.

Met vriendelijke groet,

Robert
                    Ik heb hem even ingevoerd voor jullie ;)

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

ik overweeg om er 1 aan te schaffen.

Comment

Working...
                      X