Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixer voor tussen 2 cdj 200's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien is de Behringer DJX400 iets voor je, heb er nog eentje thuis liggen. word niet meer gebruikt, misschien iets voor jou?

Comment

Denon DN-X120. Is dat niet iets voor je? Is ook een geaccepteerd merk op de markt.

Comment

Ik heb nog een zo goed als nieuwe djm300 liggen (zwart), deze is zo goed als nieuw, vrijwel niet gebruikt. Prijstechnisch best goede tussenoplossing.

zie hier een recente foto
        Last edited by DjREsound; Monday-16-08-2010, 11:58. Reason: foto toegevoegd

Comment

Hoeveel vraag je ervoor?

Comment

Tja, moet ik even over denken...

Done. Het is vergelijkbaar met een DJM500 (echt precies dezelfde feeling en dezelfde onderdelen als een DJM500/600) die doormidden is gehakt. Dus iets van (2e hands prijs) = 400E, doormidden hakken en dan omlaag afronden = ca. 175 euro? De DJM300 staat prima bij mij, maar ik gebruik hem gewoon ongeveer nooit aangezien ik zelf ook een DJM400 en een DJM600 heb. Komen kijken/luisteren kan altijd natuurlijk. Ik heb trouwens ook 2 x CDJ200 staan, dus dan kan je kijken hoe het smoelt.

en m.b.t. je eisen:
            * hij moet aansluiten bij de cdj's (volgens mij wel)
            * hij moet gebalanceerde uitgangen hebben (geen xlr uit, alleen tulp)
            * als het kan ook nog een effecten processor of een in en uitgang ervoor. (effecten zitten op je CDJ200's al.)
            * voor de rest alle standaard dingen zoals een eq, een x-fader, koptelefoon uitgang enz... (zit er allemaal op)
            * Budget 550E (je houd direct 375E over... of dat je xlr output waard is...)
            Last edited by DjREsound; Tuesday-17-08-2010, 11:44. Reason: eisen vergelijking

Comment

Handel dit eventjes af per PM, dan kunnen we het topic een beetje schoon houden.

Comment

Ik weet niet of er ondertussen al een mixer aangeschaft is maar kwam net ff een gave oplossing tegen.

x600

Voldoet aan alle gestelde wensen:
                compact
                effecten
                xlr out

Comment

heej, dat is een mixer die aan mijn eisen voldoet bedankt! Ik ben nu trouwens alles aan het verkopen maar dit is wel een leuk mixertje voor tussen het toekomstige spul:)

Comment

Vandaag staat er een DJM400 in de veiling voor een mooi prijsje. Als je er van wil profiteren kan je het beter nu doen. ;)

Comment

Ja maar daar heb ik nu geen geld voor:(

Comment

Jammer, scheelt toch 260 euro! Misschien als je je ouders lief aankijkt dat je het kan lenen? ;)

Comment

€260?? Dat ding was eerst €460. En ik denk dat ik geen geld ga en mag lenen.

Comment

zeiden ze eerst ook bij mij. Gewoon lief aankijken..

Edit: Of verzin goede argumenten.

Comment

Ja, maar dan moeten het ook GOEDE zijn, dat is meestal het probleem, omdat een goede vriend van je hem ook heeft is een slecht argument. Kom dan met het prijsverschil, veel benadrukken en de hele dag door zeuren.

Comment

Topic kan dicht ik heb inmiddels een djm 400K gekocht.:)

Comment

Working...
                                X