Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cue knop cdj-800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cue knop cdj-800

Ik heb merkte net op dat de cue knop van 1 van mn Cdj's 800 mk2 het niet meer zo goed doet, althans het indrukken niet.
    Ik denk dat het knopje of het veertje eronder lam is, kan dat?
    De cue knop blijft soms ook hangen.
    Wat moet ik hier aan doen, ik heb ze volgende week zaterdag namelijk echt nodig.

Tactile switch klinkt kapot, helaas.

Comment

ow oke, weet je dit zeker?
      En hoe kan ik dit oplossen?
      (Er zit geen garantie meer op de speler)

Comment

Even een nieuwe erin schroeven, dat gaat nog vrij makkelijk =) Onderdeelnaam weet ik niet uit m'n hoofd helaas, de helpdesk kan je dat misschien wel vertellen ;)

Comment

Die kunnen het niet leveren zeggen ze, ik weet inmiddels wel de prijs om de cd speler op te laten sturen en dat viel me vies tegen.

Comment

Hmm, dan ben ik bang dat Pioneer die knopjes los inderdaad uit assortiment heeft gehaald. Over de prijs om hem op te sturen, heb je al een reparatieofferte aangevraagd? Dan word je CDJ gerepareerd door Pioneer zelf, en de onderzoekskosten komen te vervallen als je hem inderdaad laat repareren.

Het is in ieder geval altijd nog goedkoper als wanneer je nieuwe CDJ's aan zou moeten schaffen ;)

Comment

Topic opgeschoond, het is in strijd met de huisregels om hier te spammen.

Comment

Working...
              X