Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jingles van Virtual DJ naar de BCD2000 overzetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jingles van Virtual DJ naar de BCD2000 overzetten

Aankoopdatum 11-12-2003
    Originele aankoopbon aanwezig.

Als nieuw.
    Reden verkoop is aanschaf nieuwe Speler.
    Afhalen in Groningen of verzendkosten koper.

Prijs 500 euro.

Prijs is bijgesteld naar 600 euro

Comment

Kom op newbies. Dit is toch een zeer mooie kans niet waar?

Comment

VRaagprijs is dus 600 euro. Goed bod mag ook.

Comment

Prijs bijgesteld naar 500 euro.

Comment

verkocht las ik op apres-ski.net ;)

Comment

ja, klopt!

Comment

Slotje?

Comment

Jingles van Virtual DJ naar de BCD2000 overzetten

hey allemaal,

Iedereen van jullie die virtual DJ kent kent waarschijnlijk ook de standaard bijgeleverde "jingles" zoals de sirene. Ik werk zelf nu niet met VDJ (ik had alleen een demo) maar met BDJ (Behringer bcd2000) en ik vroeg me af of ik de jingles van VDJ misschien ook kon gebruiken in BDJ (misschien via Direct X plugins....??) heeft iemand een idee of dit kan.

Olger

Edit bij Jochanan: titel iets duidelijker gemaakt

Comment

Olger, welk formaat zijn deze jingles. Ik ken de jingles wel, maar het programma zelf niet. Je kan deze waarschijnlijk loshalen via de map van VDJ in de map program files.

Wanneer ze er niet los in staan vrees ik het ergste.

Edit: Zojuist even gekeken op onze demo computer. Hier staat blijkbaar ook Virtual DJ op, maar hier kan ik niet de jingles los vinden in de map van Virtual DJ. Laat me even weten of jij ze wel los hebt staan.

Comment

Ik heb de demo even opnieuw gedownload en de samples/jingles even opgezocht. ze staan standaard in mijn documenten/virtual dj/sampler
                      Het formaat is *.VDJ ik had dit al eerder opgezocht en hier liep ik vast.
                      wat kan ik met dit formaat??

Olger

Ps bedankt dat je wil helpen.

Comment

ik ben er achter gekomen dat ik deze files gewoon in WMP kan afspelen dus zou dat in BDJ (na en convertor) ook moeten kunnen. maar nu het lastigste: kan ik een file aan een knop op mijn bcd2000 linken?? (FX control) en zo ja hoe..?
                        Olger

Comment

moet mogelijk zijn, de vraag is alleen hoe lastig dit is. Is er ergens een demo beschikbaar van bcd2000? Dan kan ik eens gaan rondneuzen in wat bestandjes. Ken het programma namelijk niet.

Comment

bcd2000 is hardware....

b-dj is de software.. alleen de software werkt niet zonder de hardware.

Comment

sorry dat ik wat verwarrend was daarmee, had het uiteraard over de software. Ben eens aan het kijken geweest of er ergens een mogelijkheid was om de software te downloaden. Dat dit niet werkt zonder hardware, maakt voor mij niet zo heel veel uit. Maar goed, zolang ik de software niet heb, kan ik ook nergens naar kijken.

Probeer anders zelf te kijken of je de files kunt vinden in b-dj, en welke extensie deze hebben. Om deze te linken, zou ik eerst proberen om de bestanden exact hetzelfde te noemen, en de VDJ bestanden naar dezelfde extensie omzetten als de b-dj bestanden. Meestal zal dit al genoeg zijn en werken.

Als dit niet werkt, kan het zijn dat de bestanden zijn ingepakt, of dat je in een paar bestanden moet kijken en de code moet wijzigen. Als dit niet met een texteditor kan, en de bestanden zijn ingepakt, bestaan er ook wel weer programma's om dit uit te pakken, en dit simpel te wijzigen.

Comment

Working...
                              X