Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jingles van Virtual DJ naar de BCD2000 overzetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het enige wat ik op dit in BDJ kan stoppen zijn effecten. en dan in de vorm van directX plugins. alleen die kan ik zelf niet schrijven.

Comment

Zomaar omzetten van extensies werkt niet, lijkt me logisch aangezien je dan gewoon overal effe de extensie veranderd en alles gewoon werkt. Een bestandsvorm is méér dan alleen de extensie, er zal dus meer moeten gebeuren om dit werkend te krijgen.

Kijk gewoon eens of er een forum over je hard/ software bestaat en ga daar eens posten, die mannen zitten dichter bij de bron en kunnen altijd prima helpen.

Comment

Originally posted by Maarten H
        Zomaar omzetten van extensies werkt niet, lijkt me logisch aangezien je dan gewoon overal effe de extensie veranderd en alles gewoon werkt. Een bestandsvorm is méér dan alleen de extensie, er zal dus meer moeten gebeuren om dit werkend te krijgen.

Kijk gewoon eens of er een forum over je hard/ software bestaat en ga daar eens posten, die mannen zitten dichter bij de bron en kunnen altijd prima helpen.
        Maar zo zijn er natuurlijk ook weer programma's die bestaande bestandsindelingen gebruiken met een eigen extensie. De VDJ clips zijn hoogstwaarschijnlijk ook gewoon lossless mp3 files met een .vdj extensie

Comment

Originally posted by NBeat
          Maar zo zijn er natuurlijk ook weer programma's die bestaande bestandsindelingen gebruiken met een eigen extensie. De VDJ clips zijn hoogstwaarschijnlijk ook gewoon lossless mp3 files met een .vdj extensie
          idd, ze vinden het wiel niet uit, als het wiel al bestaat. De vraag is alleen of er mensen zijn die eens een scriptje hebben geschreven om bijv. mp3 om te zetten in .bdj (omdat .bdj niet erg gangbaar is, en .vdj wel), en daarnaast is de vraag hoe het programma .bdj werkt.

De meest ingewikkelde software werkt immers modulair, misschien dat Behringer de muziekfiles heeft ingepakt, zodat het wat minder inzichtelijk wordt. De ideale plek om dit te vragen zou op een bdj-achtig forum zijn, en dan bij voorkeur op een plek waar er ook nog software techneuten rondlopen (of hobbyisten). Deze mensen zullen ongetwijfeld eenzelfde vraag als jou hebben gehad (het vervangen van de jingles in bdj), en zouden er ook een manier voor moeten hebben. Zonder de software zelf, kan ik weinig bedenken.

Comment

Originally posted by Meijer
            kan ik weinig bedenken.
            :( jammer maar bedankt voor de moeite.

Comment

Working...
            X