Announcement

Collapse
No announcement yet.

Profesionele dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Profesionele dj set

Hallo,

Een vriend van me wilt een dj set gaan aanschaffen, nu wilt hij hier niet al te veel geld aan gaan spenderen maar het is om te oefenen voor "het eggie" dan draait hij met cdj800 en djm800

Als hij een set aan gaat schaffen wil ik het ook in de verhuur doen.
    Wat raden jullie aan?

Als ik "professionele", "CDJ 800", "DJM 800", en "verhuur" lees, lijkt het mij verstandig om ook gewoon die set aan te schaffen. Kan je het niet gewoon zelf aanschaffen en voor een leuk vast bedragje per maand aan hem te leasen?

Hiernaast kunnen we overigens niks zonder concreet budget.

Comment

Daar zat ik ook wel aan te denken maar dat is toch een hele investering en eigenlijk nog onnodig. zelf zat ik te denken aan 2 table tops die ik dan ook in de verhuur kan gooien. (2x cdj-350?) en een look-a-like van de djm-800 (welke was dat ook alweer?)

Comment

Djx-750? Rmx-40?

Comment

Ja, maar of dat iemand wil huren is maar de vraag.

Comment

Ik zou zeggen, koop zelf de CDJ-350 met de bij behorende mixer, en gebruik die zelf.
            En dan doe jij je huidige setje van de CDJ800's in de verhuur.

Comment

Dan ga je wel gelijk een stap achteruit want er zitten toch best wat verschillen tussen de cdj 800 en 350.

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
                Ik zou zeggen, koop zelf de CDJ-350 met de bij behorende mixer, en gebruik die zelf.
                En dan doe jij je huidige setje van de CDJ800's in de verhuur.
                Hahaha, daat gaat hem niet worden vriend.
                Dan ga ik een stuk achteruit.

Comment

Dit setje is eventueel wel netjes:

2 CDJ-350 en een Behringer mixer of de Reloop RMX-40 (blackfire versie). Ik heb zelf de reloop versie, en ziet er redelijk het zelfde uit als de DJM versie. Het verhuur bedrijf hier verhuurt regelmatig de reloop rmx-40, dus dat is geen probleem.. Je moet ze alleen kunnen overtuigen dat 't het zelfde werkt als een DJM.

Comment

Is het ook niet verstandig om na te gaan (peiling) waar er precies vraag naar is? Een simpel beginnerssetje of een set in een hoge prijsklasse?

Comment

als ik geld had had ik de djm-800 en de cdj-200 gekocht ;)
                      Ik zat eerst aan de djm-800 en de cdj-400 te denken maar de cdj is er uit.
                      Dus zat ik te denken aan de cdj-350 maar ik weet niet of dat zo'n succes wordt in de verhuur.

Comment

als je omhoog wil is het effe veel geld slikke en 2cdj 2000 en een djm 2000 kope draait zaalig
                        zeker als je 6cdj 2000 en een djm 2000 op een custom made rack staat hmmmmmmmmmmm!!!!!!!!

Comment

Als je wilt verhuren moet je gewoon 2xcdj 800/1000/2000 hebben en djm600/800/2000. anders loopt de helft van de Dj's weg.

Comment

En anders een denon x1500 mixer is niet echt duur maar zeker een goede optie ook voor verhuur komt denon meestal toch wel profi over.

Comment

Dan zullen ze wel nog net blijven ja :D

Comment

Working...
                              X