Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke console?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan zou ik er voor kiezen om een console te nemen voor je PC-aansturing (software) en de lijnuitgangen hiervan naar een apart mengpaneel te leiden, waar je tevens je PS3 en TV op kunt aansluiten.

Dat kan een simpele mixer zijn als de JB Systems ME2.

Comment

Bij de hercules MK4 heb je 2 line ingangen, dacht misschien lukt het om daar je PS3 en TV op aan te sluiten zodat je geen apparte mixer meer nodig hebt. Maar weet ook niet of het standaard geluid van je pc ook via de console word afgespeeld (bijv. als ik geluid bij een powerpoint presentatie heb)

Comment

Die controllers zijn bedoeld om vanaf de pc nummers te draaien vervolgens mixen, met effectjes spelen enz. Voor hetgeen wat jij met je pc, tv en ps3 wil heeft zo'n controller dus geen zin. Neem inderdaad een simpele mixer met voldoende kanalen om jou verschillende bronnen af te spelen.

Comment

Heb toch voor de hercules mk4 gekozen omdat ik dan mp3s kan mixen van de computer en de 2 line ingangen genoeg zijn om een ps3 en tv erop aan te sluiten zonder een appart mengpaneel te moeten kopen. Heb m nu thuis en t werkt goed.

Comment

Working...
          X