Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke console?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke console?

Hallo Allemaal,

Ik ben al een paar dagen aan het kijken wat voor een console ik het beste kan nemen. zit te twijfelen tussen de Behringer BCD3000 en de Hercules MK4 of zijn er misschien nog anderen die in deze prijsklasse zitten??en welke is dan het beste?

Groeten

Ik zou de stevigste en omni-compitable controller in die prijsklasse aanraden: de Digital Jockey 2 IE. Ook verkrijgbaar zonder ingebouwde geluidskaart.

Comment

Ok maar vind deze toch nog vrij prijzig. wil er eigenlijk 200 euro voor uitgeven en wil toch dat er een geluidskaart in zit zodat ik er een mic en koptelefoon op aan kan sluiten

Comment

CTRL one

Comment

Die lijkt me ook wel wat. Maar ben jij niet zo'n fan van die 2 die ik heb genoemd? Of zitten hier gewoon meer opties bij of betere software? Ik ben niet zo'n professional daarom..

Comment

De BCD3000 is een hardstikke mooi product, maar de drivers zijn brak. Zeker omdat mensen alles wat ze tegenkomen op het internet vrolijk gaan installeren. Dat kan niet zomaar met Windows. Daarnaast is het gemakkelijk om de drivers onstabiel te krijgen.

De Hercules kan ik geen zinnig woord over zeggen, bijna nooit in m'n handen gehad.

Comment

Ok. ik kan helaas niet veel info vinden over de gemini en op de site van hun staat hij er ook niet bij. heb wel wat foto's gezien maar heb daar geen line uitgangen gezien dus vind dat maar een vaag product als ik eerlijk mag zijn.

Comment

Een line uitgang zal er niet opzitten, omdat er ook geen interface (geluidskaart) in zit gebouwd.

Comment

Dat is jammer, dan denk ik dat ik toch voor de behringer bcd3000 ga want daar zit dat wel in volgens mij.

Comment

Kan je bij de BCD3000 ook bijvoorbeeld geluid van de tv regelen enz. net zoals in een kroeg of heb je daar een apart mengpaneel voor nodig?

Comment

Je kunt een analoge input aansluiten op de BCD3000 via de B-ingang die je kan omzetten naar line, dus een lijningang. Dan kun je TV's, cd-spelers, mp3-spelers en wat je maar wilt aansluiten.

Comment

Bij de Hercules kan je er 2 op aansluiten als ik t goed heb gezien en die is nieuwer maar dat wil ook nog niet alles zeggen denk ik. Ben er nog niet uit welke van de 2 ik zal pakken.

Comment

Het staat je uiteraard ook vrij om ze allebei eens uit te proberen om te kijken welke het beste werkt voor jezelf.

Comment

Ja dat klopt maar ik kom niet zovaak in goes. Eerst kwam ik er wel iedere do vanwege m'n werk. Heb de hercules al een keer gezien maar de behringer heb ik nog niet uitgeprobeerd

Comment

Ik weet echt niet meer welke ik moet kiezen. Ik heb een soort kroeg en wil eigenlijk dat mijn PS3(DVD Speler) en Digitenne(TV) en de PC om liedjes te kunnen mixen en bijv een powerpoint presentatie de muziek over de boxen gaat maar weet niet of ik daar nu nog een apart mengpaneel voor nodig heb of dat er een console is waar dat niet nodig is.

Comment

Working...
                              X