Hallo ik had 4 dagen geleden een Hercules RMX van jullie gekregen, na paar keer gebruiken en te snappen hoe het werkt heb ik een nieuwe koptelefoon gekocht, een Reloop hoofdtelefoon. Dus ik sluit hem zo aan, komt er geen geluid uit, ik gebruik Hercules RMX met de meegeleverde Virtual DJ software.
Als ik de instellingen een beetje verander dan komt er wel geluid uit mijn koptelefoon maar juist weer niet uit mijn speakers. nu wil ik graag hebben dat ze uit mijn speakers en koptelefoon komen.
Ik heb samen met een vriend die ook een beginnende (ietjes meer ervaren) dj is alles helemaal uitgezocht en we weten het echt niet, en ik vind het zonde om de RMX terug te sturen of wat dan ook want ik vind ut echt een hele fijne apparaat.
Ik hoop dat jullie me snappen en kunnen helpen
Groetjes
Marcio ( DJ EXENTRO )
Als ik de instellingen een beetje verander dan komt er wel geluid uit mijn koptelefoon maar juist weer niet uit mijn speakers. nu wil ik graag hebben dat ze uit mijn speakers en koptelefoon komen.
Ik heb samen met een vriend die ook een beginnende (ietjes meer ervaren) dj is alles helemaal uitgezocht en we weten het echt niet, en ik vind het zonde om de RMX terug te sturen of wat dan ook want ik vind ut echt een hele fijne apparaat.
Ik hoop dat jullie me snappen en kunnen helpen
Groetjes
Marcio ( DJ EXENTRO )
Comment