Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidseffecten in niet-digitale set??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als het mag heb ik hier ook wel interesse in.

Comment

Als je hem met de rest van het forum wil delen kan ik hem wel op de Bax FTP server zetten als je dat goedvindt. ;)

Comment

Ja hoor ik vind het prima,

Zal het van de week naar je doormailen want zo groot is het volgens mij niet.

Comment

Dan zou ik het ook graag willen. Alvast bedankt.

Comment

JAAAAA daar is het programma dan!!!!

Blijkbaar is het al weer ouder dan ik dacht maar goed dat mag de pret niet drukken. Als rick wil heb ik het ook als programma zodat hij het op de ftp server kan zetten. Het is wel wat aangepast van de versie hoe ik hem kende bij ons programma. Werkt nog wel steeds het zelfde.

Maar je kunt het ondertussen gewoon gratis downloaden bij een 1 of ander bedrijf.

hieronder de link.

Mega super geweldig jingle programma

Het is gratis en opensource.
            succes bij vragen hoor ik het graag.

Comment

Zitten er nou 444 jingles in?

Comment

Neej, er zit geen enkele jingle in. Maar je kunt elk ( toen wij het hadden ) mp3 bestand en wav bestand in slepen en op een letter of nummer zetten.

Dus het is alleen het systeem om je jingle's of sampels mee af te spelen.
                Je moet ze er wel zelf inladen.

In totaal kunnen er hier 436 in verdeeld over 12 tabbladen.

Maar hoe zet ik ze er dan in?????

Heel eenvoudig, ga naar je map waar je jingle, sampel of nummer staat wat je onder een bepaalde letter of cijfer wil hebben. Selecteren, en slepen maar dan los laten op het nummer of cijfer op het jingle pad en klaar hij staat er.

Moet toch lukken denk ik;)

Comment

Helaas geen Mac versie.. Zal snel even een Windoos laptopje uit de kast trekken.. Bedankt!!!

Comment

Working...
                  X